آخرین خبرها:
شناسه خبر: 43781

ویژه نامه‌ای برای نمایشگاه دهم

اهمیت نهاده‌های کشاورزی همچون آفت‌کش‌ها، سم و کود‌، بررسی توانایی‌ها و فرصت‌های موجود در بخش کشاورزی و در عین حال، رفع مسائل و مشکلاتی که

ویژه نامه‌ای برای نمایشگاه دهم
اخبار سبز کشاورزی ؛ اهمیت نهاده‌های کشاورزی همچون آفت‌کش‌ها، سم و کود‌، بررسی توانایی‌ها و فرصت‌های موجود در بخش کشاورزی و در عین حال، رفع مسائل و مشکلاتی که در این صنعت وجود دارد، ما را برآن داشت تا با جدیت و تلاش شبانه‌روزی و طرح سوالاتی در حوزه کشاورزی، دیدگاه مدیران و فعالان این عرصه را جویا شویم و نظرات آنان را در قالب ویژه‌نامه نمایشگاه جامع کشاورزی ایران در ماهنامه «دام و کشت و صنعت» منتشر کنیم.

حرف‌های ناگفته بسیاری وجود دارد

قطعا در این حوزه حرف‌های ناگفته بسیاری وجود دارد که فقط مجالی برای اظهار می‌طلبد و گوشی برای توجه بیشتر به این صنعت بسیار مهم در کشور!
از این رو‌، پس از تماس تلفنی با جمعی از صاحبان صنایع کود، سم و آبیاری نسبت به ارسال سوالات اقدام کرده و با مساعدت و همکاری بسیاری از مدیران توانمند و صاحب‌نظر که علاوه‌بر وظایف سنگین مدیریت، درگیر کارهای مقدماتی حضور در نمایشگاه بودند، موفق شدیم پاسخ سوالات را دریافت نموده و همراه با عکس و لوگوی هر شرکت در ویژه‌نامه منعکس کنیم.

رویارویی و تعامل شرکت‌های تولیدکننده

نمایشگاه جامع کشاورزی فرصت خوبی برای رویارویی و تعامل شرکت‌های تولیدکننده کود و سم و لوازم و تجهیزات آبیاری کشور به‌شمار می‌رود تا ضمن به نمایش گذاشتن توانمندی‌های خود‌، با افراد و شرکت‌های فعال در عرصه کشاورزی‌، به گفتگو پرداخته و با ارائه تولیدات گوناگون‌، جامعه کشاورزی به استفاده از باکیفیت‌ترین نهاده‌‌‌ها، سوق دهند.
گفتنی است، دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی امسال به همت انجمن تولیدکنندگان سموم کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان کودهای شیمیایی و با همکاری و مشارکت انجمن‌های تولیدکننده تجهیزات آبیاری و واردکنندگان تجهیزات کشاورزی برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه در ۱۱ سالن و در محدوده‌ای بالغ‌بر ۲۲ هزار مترمربع با حضور ۳۸۳ شرکت داخلی و ۳۲ شرکت خارجی 12 تا 15 دی ماه در نمایشگاه بین المللی بزرگراه چمران برگزار می‌شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای