آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27673

رضازاده: بزرگ‌ترین نمایشگاه کشاورزی ایران افتتاح شد

رضازاده: افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه کشاورزی ایران مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران، سامانه های نوین آبیاری، ماشین آلات، نهاده ها، گلخانه کشت های گلخانه ای

رضازاده: بزرگ‌ترین نمایشگاه کشاورزی ایران افتتاح شد

مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران، سامانه های نوین آبیاری، ماشین آلات، نهاده ها، گلخانه و کشت های گلخانه ای با حضور دکتر ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در سالن شماره یک همایش نمایشگاه بین المللی در حال برگزاری است.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ سخنران قبل از افتتاحیه این نمایشگاه دکتر علیرضا رضازاده، مشاور وزیر و رئیس مزکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر حمایت وزارتخانه از برپایی نمایشگاه کشاورزی گفت: با تدبیر وزیر محترم یک حرکت تازه به سمت داشتن نمایشگاه جامع کشاورزی راشروع کردیم.

وی گفت: از زمان شیوع کرونا نمایشگاه‌ها کم رونق شده بود و پیش‌ از این بسیاری از فعالان بخش کشاورزی از کشور ترکیه و دیگر کشورهای همسایه برای حضور در نمایشگاه‌های ایران به رقابت می‌پرداختند.

رضازاده ادامه داد: امسال به اذعان تاریخ بزرگ‌ترین نمایشگاه کشاورزی با همت انجمن‌ها و تشکل‌های کشاورزی برگزار می‌شود که کار این عزیزان قابل تقدیر است؛ زیرا در 12 سالن با سطح 25 هزار متر، 340 شرکت را گردهم آورده اند.

مشاورز وزیر جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد از سال آینده همه بخش‌های کشاورزی در کنار هم به ارایه نوآوری ها، پیشرفت ها و دانش فنی جدید بپردازند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای