خبر فوری
شناسه خبر: 47062

چرایی انتصاب علی‌اشرف منصوری برای موسسه جهاد نصر

در حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی‌اشرف منصوری با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست موسسه جهاد استقلال منصوب شد.

چرایی انتصاب علی‌اشرف منصوری برای موسسه جهاد نصر

به گزارش اخبار سبز کشاورزی، در این حکم آمده است؛ «امید است با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید».

علی اشرف منصوری و از مدیران موفق در سطح ملی و از نیروهای کارآمد و سالم بخش کشاورزی با رزومه فعالیت در مسئولیت‌های مختلف اجرایی بوده که در همه وظایف خود موفق و مدیر عملیاتی نشان داده است.

ایجاد شهرک گلخانه ۱۶۰۰ هکتاری مغان

منصوری به پاک‌دستی، پاک نفسی و صداقت در عمل و صداقت در گفتار مشهور است و از اقدامات موفق وی می‌توان به ایجاد شهرک گلخانه ۱۶۰۰ هکتاری مغان اشاره کرد.

داشتن سمت‌هایی در سطح ملی

وی در دولت‎های خاتمی و روحانی نیز سمت‌هایی در سطح ملی داشت و همچنین در ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان نیز  قائم‌مقام ستاد امید بود که نشان دهنده شناخت و اعتماد دکتر پزشکیان به وی است.

اصرار مدیر قبلی بر ادامه راه، خواسته‌ها و منویات جلیلی

به باور برخی از کارشناسان، این تغییر مدیریت در مقطع کنونی به‌دلیل حضور و فعالیت مدیر قبلی موسسه جهاد استقلال در ستاد جلیلی و اصرار مدیر قبلی بر ادامه راه، خواسته‌ها و منویات جلیلی انجام شده است.

انتصابی نه بر اساس سلیقه

مهم‌تر اینکه وزیر فعلی، نه سرخود و نه سلیقه‌ای، بلکه براساس صورت‌جلسه عمومی و مصوبه مجمع به امضای دکتر پورمحمدی، ریاست فعلی سازمان برنامه و بودجه، این حکم را  صادر کرده است.

***

اخبار سبز کشاورزی، ضمن عرض تبریک و تهنیت به ایشان از خداوند برای وی سربلندی و بهروزی را مسئلت می‌نماید.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای