خبر فوری
شناسه خبر: 35863

ربع قرن تجربه مدیریتی هادربادی در خدمت سازمان تعاون روستایی

دکتر غلامرضا هادربادی با پذیرفتن مدیریت و سرپرستی سازمان مرکزی تعاون روستایی صبح امروز و در محل سازمان تعاون روستایی، معارفه شد.

ربع قرن تجربه مدیریتی هادربادی در خدمت سازمان تعاون روستایی

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ وی مدیری از بدنه کشاورزی هست که در بسیاری از زیربخش‌ها، امور اجرایی، تخصصی، ترویجی و تولید تجربه کار مدیریتی موفق دارد.

دکتر هادربادی که پیش از این عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بود با تجربه کاری در توسعه پایدار روستایی ، کارآفرینی و اشتغال زایی ، بازاریابی و تحصیل گری امور اکنون فعالیت خود را به‌عنوان سرپرست جدید سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز کرد.

ربع قرن تجربه مدیریتی هادربادی در خدمت سازمان تعاون روستایی

همکاری مستمر با وزارتخانه

دکتر هادربادی اهل خراسان جنوبی بوده و در همکاری مستمر وزارتخانه به عنوان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، رییس مرکز تحقیقات استان خراسان جنوبی، معاون مرکز تحقیقات کشور و مدیرکل دفتر ترویج و مشارکت مردمی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور فعالیت داشته است‌.

وی همچنین مولف و نویسنده چندین کتاب در حوزه‌های کشاورزی، منابع طبیعی و بازرگانی از جمله کتاب « بازایابی، حلقه گم شده توسعه پایدار در بخش کشاورزی با نگاهی به تجربه‌های خلاقانه ژاپن » و همچنین کتاب « تولید زرشک، زعفران و عناب بر پایه دانش بومی » بوده است و مقاله‌های تخصصی و مدیریتی در نشریات معتبر کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست از جمله «مدیریت بحران پدافند غیر عامل » دارد.

ربع قرن تجربه مدیریتی هادربادی در خدمت سازمان تعاون روستایی

با توجه به اینکه اتحادیه‌های مرکزی تعاون روستایی نزدیک به 5 میلیون هکتار اراضی کشاورزی در قالب «تعاونی‌های تولید، کشت و صنعت‌ها، شرکت‌های سهامی زراعی، اراضی تولید بذور و…» در اختیار دارند، سابقه و تجربه مدیریتی دکتر هادربادی در «شرکت کشت و صنعت شهید مطهری با رویکردی نو در احیا و اصلاح اراضی کشاورزی» نیز می تواند به ساماندهی و افزایش بهره وری و بهبود مدیریت تولید در ین اراضی کمک نماید.

آشنایی با هادربادی

دکتر هادربادی کارشناس زراعت، کارشناس ‌ارشد مدیریت مناطق بیابانی و دکترای مدیریت محیط‌زیست است که حدود ربع قرن از عمر خود را در اجرای پروژه‌های ملی و استانی حوزه کشاورزی، منابع‌طبیعی، توسعه پایدار روستایی، توانمندسازی، تسهیلگری، بازاریابی، کارآفرینی، اشتغالزایی و بیابان‌زدایی در مناطق محروم کشور در سطح ملی و بین‌المللی سپری کرده و ازجمله مدیران پیشین پروژه موفق بین‌المللی ترسیب کربن در حوزه توسعه پایدار روستایی است.

ربع قرن تجربه مدیریتی هادربادی در خدمت سازمان تعاون روستایی

دکتر هادربادی علاوه بر عضویت هیات علمی سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی، سابقه تدریس در مراکز علمی و دانشگاهی برای کارشناسان ذی‌ربط، کشاورزان و بهره‌برداران 18 استان و مراکز آموزش عالی شیراز، بیرجند، مراکز آموزش کلاک کرج و کلارآباد را دارد.

وی که از منطقه محروم بیرجند پا به عرصه تحصیل علم و خدمات اداری گذاشته، چاپ و ارائه حدود 40 مقاله علمی و پژوهشی در مجلات و همایش‌های معتبر علمی داخل و خارج کشور در زمینه‌ مهارت‌های مرتبط، حضور و شرکت در 6 دوره آموزش بین‌المللی توسعه روستایی و مرتبط در ژاپن، استرالیا، پاکستان، فیلیپین و ایران، مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع‌طبیعی خراسان‌جنوبی، نایب‌رییس نظام مهندسی کشاورزی خراسان‌جنوبی، اداره منابع‌طبیعی نهبندان، صندوق حمایت از توسعه کشاورزی خراسان‌جنوبی، دفتر آموزش و ترویج سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور را در رزومه کاری، علمی واداری خود دارد.

دکتر هادربادی امروز در جوی از تفاهم و تعامل کار خود را در سازمان مرکزی تعاون روستایی آغاز کرد.

ربع قرن تجربه مدیریتی هادربادی در خدمت سازمان تعاون روستایی

خاطرنشان می‌سازد، در این مراسم همچنین حجت الاسلام کلانتری به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی توسط رحمانی مدیر کل دفتر آیت الله ربانی معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام قبادی مسئول سابق دفتر نمایندگی قدردانی شد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای