خبر فوری
شناسه خبر: 47749

لغو جلسه دیدار فعالان کمیته کشاورزی ستاد انتخاباتی پزشکیان با وزیر کشاورزی

قائم مقام کمیته کشاورزی ستاد مرکز انتخاباتی دکتر پزشکیان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به‌دلیل حضور برخی از اعضای ستاد انتخاباتی سعید جلیلی...

لغو جلسه دیدار فعالان کمیته کشاورزی ستاد انتخاباتی پزشکیان با وزیر کشاورزی

اخبار سبز کشاورزی؛ 40 روز قبل و طی ملاقات علی‌اکبر مهرفرد، قائم مقام کمیته کشاورزی ستاد مرکزی و فعالان بخش کشاورزی ستاد دکتر مسعود پزشکیان با مهندس نوری‌قزلجه، از وزیر جدید جهاد کشاورزی درخواست جلسه‌ای با حضور وزیر و اعضاء و کمیته کشاورزی ستاد انتخاباتی شده بود که طی آن مهندس نوری قزلجه عصر روز چهارشنبه 11مهر را تعیین وقت کرد.

لغو-جلسه-دیدار-فعالان-کمیته-کشاورزی--3

دعوت از فعالان ستاد انتخابات دکتر پزشکیان

روز دوشنبه 9مهر آقای مهرفرد از حدود 120عضو فعال ستاد انتخابات دکتر پزشکیان (کمیته کشاورزی) که با تلاش مستمر و صرف زمان چند ماهه و حضور در جلسات ستاد و هم‌افزایی و همچنین هزینه‌های مادی و معنوی (به‌دلیل توانمندی مادی و لابی‌های جناحی و باندی رقبای پزشکیان) به سهم خود در کسب آرای بیشتر و موفقیت دکتر پزشکیان نقش ایفا کرده بودند، طی دعوت‌نامه الکترونیک خواسته بود تا ساعت 14 عصر امروز چهارشنبه 11مهر در سالن توسعه وزارت و در نشست صمیمانه با وزیر جهاد کشاورزی حضور به هم رسانند.

لغو-جلسه-دیدار-فعالان-کمیته-کشاورزی--2

حضور گروه‌های دیگر در این نشست

اما ساعت 12 امروز، قائم مقام کمیته کشاورزی ستاد مرکز انتخاباتی دکتر پزشکیان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به‌دلیل حضور گروه‌های دیگر (به‌جز ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان) در این نشست، به‌ویژه برخی از افرادی که فعال مایشاء ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف بودند و پس از شکست وی، ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی را در قالب کمیته کشاورزی ستاد جلیلی فعال کرده بودند و در نهایت پس از شکست سنگین جلیلی، این افراد شروع به تجمع در اطراف وزیر کشاورزی جدید نمودند، اینک تصمیم دارند در جلسه نشست صمیمانه امروز ستاد پزشکیان با وزیر در کنار کمیته و ستاد انتخاباتی پرزیدنت پزشکیان حضور پیدا کنند، علی‌اکبر مهرفرد با پوزش از اعضای ستاد و عذرخواهی از تلاشگران ستاد پزشکیان از حضور در جلسه عذرخواهی کرد. همین امر موجب شد تا 120 نفر اعضای کمیته اصلی و ستاد انتخاباتی کشاورزی رئیس جمهور نیز در جلسه حضور نیابند.

لغو-جلسه-دیدار-فعالان-کمیته-کشاورزی--32jpg

خاطرنشان می‌سازد کمیته بررسی شرایط وزیر جدید جهاد کشاورزی در جلسات پی در پی خود و دریافت نظرات تخصصی و فنی کارشناسان ارشد حوزه کشاورزی رتبه مهندس نوری قزلجه را دوم و بعد از دکتر عبدالمهدی بخشنده اعلام کرده بود.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای