آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44318

جشنواره‌های‌ روز کشاورزان در جهان

افتخار و تجلیل از زحمات کشاورزان در سراسر کشورها

روز کشاورزان یک مراسم سالانه در کشورهای مختلف است که به منظور جشن‌گرفتن از وظایف ملی کشاورزان و کشاورزی‌داران برگزار می‌شود.

افتخار و تجلیل از زحمات کشاورزان در سراسر کشورها

اخبار سبز کشاورزی؛ این روز در تاریخ‌های مختلفی در سراسر جهان برگزار می‌شود. در زیر لیستی از کشورها و روزهای جشن‌گری آن‌ها آمده است:

افغانستان: در افغانستان، این روز هر ساله در تاریخ ۲۲ مارس به عنوان بخشی از سال نو افغان (نوروز) جشن گرفته می‌شود.

غنا: در غنا، روز ملی کشاورزان هر ساله در اولین جمعه دسامبر جشن گرفته می‌شود. در این روز، وزارت غذا و کشاورزی (غنا) با اهداء جوایز ویژه به کشاورزان و ماهی‌گیران شایسته، بر اساس روش‌ها و خروجی‌هایشان، افتخار می‌کند.

هند: روز ملی کشاورزان در هند به عنوان "کیسان دیوس" نیز شناخته می‌شود. این روز هر ساله در تاریخ ۲۳ دسامبر، در روز تولد چودهری چاران سینگ، پنجمین نخست‌وزیر هند که همچنین رهبر کشاورزان بود و بسیاری از سیاست‌هایی را برای بهبود زندگی کشاورزان هند معرفی کرد، جشن گرفته می‌شود.

پاکستان: روز ملی کشاورزان در پاکستان همچنین با نام "روز کسان" شناخته می‌شود و برای اولین بار در تاریخ این کشور در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ در اسلام‌آباد جشن گرفته شد.

کره جنوبی: در کره جنوبی، این مراسم در روز ۱۱ نوامبر برگزار می‌شود و با روز پپرو (Pepero Day) در همان روز رقابت می‌کند.

ایالات متحده: در ایالات متحده، این روز هر ساله در تاریخ ۱۲ اکتبر به منظور تجلیل از کشاورزان در طول تاریخ آمریکا جشن گرفته می‌شود.

ویتنام: در ویتنام، این روز هر ساله در تاریخ ۱۴ اکتبر به عنوان سالگرد تأسیس جامعه کشاورزان ویتنام جشن گرفته می‌شود.

زامبیا: روز ملی کشاورزان در زامبیا هر ساله در اولین دوشنبه ماه اوت برگزار می‌شود.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای