آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46488

سرمایه گذاری برای آبزی پروری در ایرلند برای 2024

دو طرح جدید برای حمایت از صنعت شیلات و آبزی پروری ایرلند توسط وزیر کشاورزی چارلی مک کونالوگ به عنوان بخشی از برنامه توسعه غذاهای دریایی 258 میلیون یورویی اعلام شده است.

سرمایه گذاری برای آبزی پروری در ایرلند برای 2024

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ طرح سرمایه گذاری سرمایه آبزی پروری یکی از دو برنامه جدیدی است که این هفته توسط چارلی مک کونالوگ، وزیر کشاورزی، غذا و نیروی دریایی جمهوری ایرلند اعلام شد. این طرح که در کنار برنامه آموزشی غذاهای دریایی اعلام شد، قرار است توسط دولت ایرلند و اتحادیه اروپا تحت حمایت صندوق دریانوردی، ماهیگیری و آبزی پروری اروپا (EMFAF) تامین شود.

هدف سرمایه گذاری

طرح سرمایه گذاری سرمایه آبزی پروری کمک های بلاعوض را برای حمایت از سرمایه گذاری سرمایه در بخش آبزی پروری ارائه خواهد کرد. هدف این سرمایه‌گذاری‌ها امکان رشد پایدار فعالان آبزی پروری است. تشویق ورود به بخش اپراتورهای جدید آبزی پروری؛ و از تکامل اپراتورهای کوچکتر پشتیبانی می کند و به آنها امکان می دهد مقیاس خود را افزایش دهند و رقابت خود را تقویت کنند. این طرح بخشی از برنامه دولت برای اجرای برنامه راهبردی ملی توسعه پایدار آبزی پروری است.

طرح آموزش غذاهای دریایی به کسانی که در این بخش کار می کنند و می خواهند مهارت ها و دانش خود را از طریق شرکت در دوره های آموزشی و آموزشی شناخته شده توسعه دهند، کمک خواهد کرد. این به هزینه های مرتبط با آموزش، مانند هزینه های امتحان کمک می کند.

مک‌کونالوگ گفت: "من خوشحالم که راه اندازی این دو طرح دیگر را تحت EMFAF، صندوق دریایی، ماهیگیری و آبزی پروری اروپا اعلام کنم. بخش آبزی پروری در ایرلند نقش مهمی در تولید ملی غذاهای دریایی و امنیت غذایی دارد."

این دو طرح سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای حمایت از انعطاف‌پذیری و پایداری بخش غذاهای دریایی، اعم از تجاری و محیطی را فراهم می‌کنند. آنها کمک خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که در مواجهه با چالش هایی مانند تغییرات آب و هوایی و شرایط بازار در حال تغییر، بخش غذاهای دریایی ایرلند به ارائه محصول با کیفیت بالا و رقابت در بازار جهانی ادامه خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای