خبر فوری
شناسه خبر: 46373

جشنواره‌ای با رنگ و بوی پنیر+ تصاویر

جشنواره‌ها اغلب به‌دلیل جذابیت‌های خاص خود با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه می‌شوند؛ به‌ویژه جشنواره‌هایی با محوریت صنعت غذا که با رنگ و بویی متفاوت همگان را به بازدید وادار می‌کنند.

جشنواره‌ای با رنگ و بوی پنیر+ تصاویر

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ جشنواره پنیر امسال از سوم تا هفتم تیرماه در محل برج میلاد در حال برگزاری است که این جشنواره به‌دلیل فضای برج میلاد و همچنین بازدید از محوطه این برج، امتیاز خاص خود را دارد.

جشنواره پنیر به همت انجمن صنفی لبنیات کشور در حال برگزاری است و با مشارکت شرکت‌هایی همچون میهن، دامداران و چند شرکت در زمینه آب‌میوه و قهوه فعالیت خود را آغاز کرد.

جشنواره‌ای-با-رنگ-و-بوی-پنیر--4

جدای از این اقدام مناسب باید به زوایای انتقادی آن هم پرداخت، از جمله این‌که ظرفیت حضور تعداد بیشتری از واحدهای تولیدی در صنعت لبنیات در این جشنواره وجود داشت یا مثلا اطلاع‌رسانی در این جشنواره ضعیف بود و برخی از برنامه‌های جنبی که در لیست برنامه‌ها بود، به‌صورت عملی اجرا نشد.

جشنواره‌ای-با-رنگ-و-بوی-پنیر--3

همچنین در جوار این جشنواره نمایشگاه‌هایی از صنایع دستی یا غذایی (شیرینی، عسل و دیگر فرآورده‌های غذایی) در محل سرپوشیده برج میلاد برگزار شد که در نوع خود کم‌نظیر بود.

به هر حال، در آینده برگزاری این دست از جشنواره‌ها فارغ از کیفیت یا کمیت آنها، بهتر است در فضاهایی مناسب و با حجم بیشتر و به صورت کارشناسی شده انجام گیرد.

جشنواره‌ای-با-رنگ-و-بوی-پنیر--2

جشنواره‌ای-با-رنگ-و-بوی-پنیر--6

جشنواره‌ای-با-رنگ-و-بوی-پنیر--7

جشنواره‌ای-با-رنگ-و-بوی-پنیر--8جشنواره‌ای-با-رنگ-و-بوی-پنیر--9

جشنواره‌ای-با-رنگ-و-بوی-پنیر--10

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای