خبر فوری
شناسه خبر: 47801

نمایشگاه غذای ارگانیک نوردیک

نمایشگاه غذای ارگانیک نوردیک، نمایشگاه غذای خوب و نمایشگاه زیبایی و سلامت طبیعی هفته آینده در استکهلم افتتاح می شود.

نمایشگاه غذای ارگانیک نوردیک

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ نمایشگاه غذای ارگانیک نوردیک و نمایشگاه زیبایی و سلامت طبیعی، رویداد تجاری پیشرو در اسکاندیناوی برای محصولات ارگانیک و طبیعی، هفته آینده در 9 تا 10 اکتبر در Kistamässan در استکهلم افتتاح خواهد شد.

این رویداد با گرد هم آوردن بیش از 500 غرفه‌دار و هزاران خرده‌فروش، خریداران دسته‌بندی و حرفه‌ای صنعت، وعده می‌دهد که ویترینی پر جنب و جوش از محصولات پیشرفته و نوآوری‌ها در مواد غذایی ارگانیک و پایدار، زیبایی سبز، زیست محیطی و سلامت طبیعی باشد.

نمایشگاه غذای ارگانیک نوردیک2

پرطرفدارترین بخش های سلامتی

دسته‌های پرطرفدار مانند غذاهای کاربردی، محصولات سازگار و نوتروپیک، مراقبت‌های شخصی سازگار با محیط زیست، مراقبت از پوست تخمیر شده زیستی و جایگزین‌های گیاهی را می‌توان در سراسر نمایشگاه پیدا کرد. این روندها چشم انداز در حال ظهور را برای مصرف کنندگانی که به دنبال مزایای سلامتی، اعتبار پایداری و فناوری پیشرفته در غذا، سلامت و زیبایی هستند، برجسته می کند.

مدیر رویداد ملینا وایکینگ می‌گوید: «این نمایشگاه پلتفرمی عالی برای کشف محصولات جدید، کسب بینش در مورد روندهای بازار، و ارتباط با برندها و تامین‌کنندگان پیشرو است. ما سخت کار کرده‌ایم تا دو روز به خریداران، توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان تحویل دهیم تا خطوط تولید خود را با راه‌حل‌های پایدار و سلامت محور برای مشتریان خود گسترش دهند.»

نمایشگاه‌های هم‌اکنون قرار است طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها از جمله منطقه جدید نمایشگاه غذای خوب، منطقه نوآوری، و غرفه New Nordic Trends را به نمایش بگذارند. به علاوه، بازدیدکنندگان می‌توانند منتظر نمایشگاه‌های انحصاری معرفی محصولات جدید با غرفه‌دارانی باشند که طیف گسترده‌ای از مواد غذایی ارگانیک، نوشیدنی‌ها، مکمل‌ها، محصولات مراقبت از پوست و برندهای سلامتی را از 17 غرفه بین‌المللی ارائه می‌کنند.

روندها و بینش ها در دو مرحله

برای کسانی که مایل به جلوتر از رقبای خود هستند، مرحله اصلی سمینارهای جذابی را ارائه می دهد که موضوعاتی مانند استانداردهای صدور گواهینامه، گرایش های غذا و نوشیدنی، و چشم انداز مصرف کننده در حال تکامل را پوشش می دهد. علاوه بر این، بار زیبایی میزبان ارائه‌هایی از کارشناسان صنعت در مورد روندهای زیبایی، شیوه‌های پایداری و آینده زیبایی طبیعی و پایدار خواهد بود.

جلسه LIVE Pitch to the Buyer برای کمک به خرده فروشان در یافتن محصولات جدید نوآورانه بازگشته است. امسال، تیم خرید از MyCare روی صحنه خواهد رفت. در این جلسه تعاملی هیجان‌انگیز، شرکت‌های انتخاب شده در فهرست نهایی، نوآوری‌های خود را به پانلی از خریداران MyCare در طرحی پویا به سبک «dragons-den» ارائه می‌کنند که در آن یک برنده (یا چندین برنده) انتخاب می‌شود. بعلاوه، The Big Nordic Organic Debate با به‌روزرسانی‌های حیاتی در مورد وضعیت فعلی ارگانیک توسط رهبران ارگانیک نوردیک، به مرحله اصلی بازمی‌گردد.

ثبت نام آنلاین به زودی پایان می یابد

با حضور هزاران متخصص صنعت و خریداران تاثیرگذار، این رویدادی غیرقابل چشم پوشی برای دست اندرکاران بخش محصولات ارگانیک و طبیعی است. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به وب سایت www.nordicorganicexpo.com مراجعه کنید.

ثبت نام آنلاین در 8 اکتبر ساعت 17 (CEST) بسته می شود. لطفاً توجه داشته باشید که برای حضور در همان روز، گواهی وضعیت تجارت در ورودی مورد نیاز است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای