خبر فوری
شناسه خبر: 46994

کارکرد مثبت آیفارم برای تولیدکنندگان تجهیزات گلخانه‌ای

سوم تا شش مهرماه و به‌مدت چهار روز کاری شهر نمایشگاهی آفتاب در تهران شاهد برگزاری ششمین دوره از نمایشگاه معظم و پرمخاطب آی فارم خواهد بود.

کارکرد مثبت آیفارم برای تولیدکنندگان تجهیزات گلخانه‌ای

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ فعالان حوزه کشاورزی سال‌هاست که با این نمایشگاه آشنا هستند و برای برگزاری آن لحظه شماری می‌کنند.

در این نمایشگاه چهار روزه که اکنون به‌صورت بین‌المللی و با حضور نمایندگان شرکت‌ها و فعالان کشاورزی از کشورهای گوناگون برگزار می‌شود، آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان تجهیزات و صنایع بالادستی کشاورزی، نهاده‌ها و ... ارائه می‌شود و بالاخص کشاورزان حرفه‌ای تلاش می‌کنند با حضور و مشاهده این نمایشگاه از ابعاد و گستردگی تحولات و نوآوری‌هایی که در زمینه کشاورزی رخ داده و رخ خواهد داد، آگاهی پیدا کنند.

البته نمایشگاه آیفارم در تهران، مشهد و شیراز هم برگزار می‌شود، اما آیفارم تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه گلخانه و باغبانی کشور با رویکرد ساخت و تجهیز گلخانه، نهاده (کود، سم و بذر)، سامانه‌های نوین آبیاری، پهپادها، ادوات باغبانی و صنایع وابسته در شهرآفتاب تهران برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه به‌عنوان یک رویداد بین‌المللی همه ساله میزبان شرکت‌ها و بازدیدکنندگان از نقاط مختلف کشور کشورهای همسایه است.

تولیدکنندگانی که سال گذشته در زمینه تولید تجهیزات گلخانه‌ای در این نمایشگاه حضور پیدا کردند، توانستند توانمندی‌های خود در زمینه تولید تجهیزات و تاسیس گلخانه را به خوبی عرضه و مشتریانی از کشورهای اورآسیا به دست آورند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای