آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33881

آمادگی برای برداشت غلات و خرید تضمینی محصولات

جلسه ستاد برداشت شهرستان تهران با هدف برنامه ریزی مرحله برداشت و ارتقای کمی و کیفی محصول در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد. به گزارش اخبار سبز

آمادگی برای برداشت غلات و خرید تضمینی محصولات
جلسه ستاد برداشت شهرستان تهران با هدف برنامه ریزی مرحله برداشت و ارتقای کمی و کیفی محصول در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تهران با بیان اهمیت برداشت به موقع، سطح زیر کشت، میانگین عملکرد و ضرورت برنامه ریزی صحیح، بر برنامه ریزی فصل خرید، مراکز وساعات تحویل و قیمت تضمینی گندم و کلزا تاکید کرد.
در این جلسه پس از تبادل نظر اعضا مقرر شد در زمان برداشت غلات، نمایندگان معرفی شده جهاد کشاورزی شهرستان در محل سیلوهای مرتبط حضور و نظارت مستمر داشته و مراتب را روزانه به ستاد برداشت شهرستان گزارش نمایند.
هم چنین مقرر شد فرمانداری از طریق مکاتبات لازم با پلیس راهور به منظور تسهیل تردد کمباین در سطح منطقه اقدام نموده و همچنین خروج کمباین از شهرستان منوط به صدور مجوز پایان کار از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان صورت پذیرد.
رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در امر برداشت و انتقال آن، ارسال مدارک شناسائی و شماره حساب بانک کشاورزی کشاورزان به همراه گندم ارسالی به سیلو، برگزاری کارگاه آموزشی جهت تنظیم و معاینه فنی کمباین، هماهنگی لازم جهت تامین سوخت مورد نیاز کمباین‌ها از دیگر مصوبات این جلسه بود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای