خبر فوری
شناسه خبر: 43535

عزم تولیدکنندگان سموم برای تعامل بیشتر با مشتریان و بهره‌برداران

انجمن تولیدکنندگان سموم، نمایشگاه جامع کشاورزی را به‌عنوان محلی که امکان حضور و تعامل با کشاورزان و مصرف‌کنندگان سموم در آن پدید می‌آید، ارج می‌نهد

عزم تولیدکنندگان سموم برای تعامل بیشتر با مشتریان و بهره‌برداران

انجمن تولیدکنندگان سموم، نمایشگاه جامع کشاورزی را به‌عنوان محلی که امکان حضور و تعامل با کشاورزان و مصرف‌کنندگان سموم همراه با ارائه آخرین دستاوردهای فعالان دیگر نهاده ها مانند کود و بذر، ماشین آلات و سیستم های نوین آبیاری و… در آن پدید می‌آید، ارج می‌نهد و آن را صحنه تعامل با مشتریان و بهره‌برداران تولیدات سموم می‌داند.

اخبار سبز کشاورزی؛ برای همکاران انجمن این فرصت مغتنمی است که بتوانند با کشاورزان و بهره‌برداران عزیز که مشتریان اصلی تولیدات انواع آفت‌کش‌ها به حساب می‌آیند، تعاملی دو سویه داشته باشند.

دریافت نظرات و پیشنهادهای جامعه مصرف‌کننده

بدون شک تولیدکنندگان سموم کشاورزی در این نمایشگاه خواهان دریافت نظرات و پیشنهادهای جامعه مصرف‌کننده تولیدات‌شان هستند؛ جلب رضایت کشاورزان به‌عنوان بهره‌برداران و مشتریان تولیدات اعضای انجمن ما، نقش بسیار مهمی در نیل به ایجاد امنیت غذایی و ارتقای سطح آن دارد.

از این منظر، نمایشگاه جامع کشاورزی چه مستقیم و چه غیرمستقیم، قادر است به ارتقای سطح امنیت غذا در کشور کمک شایاتی بنماید، منوط به آنکه هم دست‌اندرکاران و هم غرفه‌داران بتوانند از فرصت مغتنم استفاده لازم را ببرند.

لزوم آگاهی از مشکلات و نارسایی‌ها

به نظر می‌رسد انتظار ما به‌عنوان اعضای انجمن تولیدکنندگان سموم کشاورزی از مقامات ارشد و میانی دولت و حاکمیت - مانند نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزیر جهاد کشاورزی، معاونین امو رزراعت وب اغبانی وزارتخانه، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و…_ حضور فعال در این نمایشگاه و ملاقات با تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حرفه‌ای نهاده‌ها و تجهیزات کشاورزی است؛ به‌ویژه نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی و صنایع، لازم است که دست‌کم بازدیدی از این نمایشگاه داشته باشند و به مشکلات، نارسایی‌ها و تقاضاهای تولیدکنندگان نهاده‌ها و تجهیزات کشاورزی و مصرف‌کنندگان آن واقف شوند.

مزرعه سبز، برای همه غرفه‌داران، بازدیدکنندگان و بهره‌برداران در دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی گردهم می‌آیند آرزوی موفقیت و بهروزی کرده و امیدوار است این نمایشگاه در رسیدن به اهداف بلند خود، توفیق کامل داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای