آخرین خبرها:
شناسه خبر: 21202

تسهیلات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان برای دانشجویان

خداداد اولیایی مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی کارگزاران سراسر استان برای ثبت نام و عضویت دانشجویان در این صندوق خبر داد.

تسهیلات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان برای دانشجویان
خداداد اولیایی مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی کارگزاران سراسر استان برای ثبت نام و عضویت دانشجویان در صندوق بیمه اجتماعی خبر داد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سیستان و بلوچستان، خداداد اولیایی مدیر صندوق از اعلام آمادگی کارگزاران سراسر استان برای ثبت نام و عضویت دانشجویان در صندوق بیمه اجتماعی خبر داد.
اولیایی با اعلام این خبر، اظهار داشت: دانشجویان با حداقل ماهانه ۵۰ هزار تومان می توانند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ثبت نام و از مزایای آن از جمله مستمری بازنشستگی و نقل و انتقال سوابق بیمه ای به سایر صندوقهای بازنشستگی بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به حمایت دولت در پرداخت ۷۰ درصد حق بیمه افراد در این صندوق، بیان داشت: صندوق شرایط و فرصت بسیار خوبی را برای دانشجویان فراهم کرده و با ارائه اصل شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس به نزدیکترین کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی مراجعه و برای عضویت اقدام نمایند.
اولیایی در ادامه گفت: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت صندوق به نشانی http://roostaa.ir/ مراجعه و یا با کارشناسان از طریق شماره تلفن‌های تماس مندرج در سایت، برای دریافت مشاوره رایگان و راهنمایی لازم تماس حاصل نمایند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای