آخرین خبرها:
شناسه خبر: 26990

جزئیات اجرای الگوی کشت با همکاری بسیج و وزارت کشاورزی

رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی گفت: بسیج با تمام توان برای اجرای هر چه بهتر الگوی کشت با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می‌کند. به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل

جزئیات اجرای الگوی کشت با همکاری بسیج و وزارت کشاورزی
رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی گفت: بسیج با تمام توان برای اجرای هر چه بهتر الگوی کشت با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می‌کند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار ، محمد رضا جهانسوز، رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی گفت: بسیج در قالب الگوی کشت با وزارت جهاد کشاورزی همکاری دارد و، چون این کار، کار مشترک است و قطعا هدف ما اجرای الگوی کشت است.
او گفت: این طرح چند ویژگی دارد مثلا اگر محصولی قرار است در جایی مورد نظر کاشته نشود بسیج به هیچ عنوان ورود نمی‌کند و ویژگی دیگر این طرح این است که این محدودیت‌ها که استخراج شد وارد ستادهای رفع محدودیت شهرستانی می‌شود و در آنجا فرمانده سپاه، مدیر جهاد و فرماندار حضور دارند و کشاورزان با تجربه موضوع را بررسی می‌کنند که در منطقه چه مقدار قابل حل است؛ لذا پس از این فرآیند علاوه بر آموزش‌های ترویجی که ما با این عزیزان خواهیم داشت سعی کنیم این محدودیت‌ها برطرف شود و خود به خود پس از رفع محدودیت‌ها محصول ارتقا پیدا میکند.
جهانسوز گفت: در کشور هیچگونه کمبودی نداریم ما از بعد علم و علوم کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، موسسات متعددی دارد، حدود دو هزار و ۵۰۰ عضو هیئت علمی، چند هزار کارشناس و در دانشگاه‌ها حدود ۷ هزار نفر مرتبط با کشاورزی و عضو هیئت علمی حضور دارند، علاوه بر تمام این‌ها دانشجویان ارشد و دکترا توانمند بعنوان مدیریت رفع مشکلات داریم. این یک بعدش است. توان زیرساختی شبکه‌های آی تی ما بسیار بسیار قوی است، و الان داریم از این‌ها استفاده می‌کنیم.
رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی افزود: ما فضایی تحت عنوان کنترل رصد آموزشی داریم که تمام اعضایی که وارد عرصه می‌شوندو هر عملیاتی که می‌خواهد شروع شود قطعا آموزش‌های سنگین مرتبط با موضوع داده می‌شودو تمام کارها از طریق مرکز و استان کنترل می‌شود
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای