آخرین خبرها:
شناسه خبر: 21734

معرفی فناوران نخبه سلامت در رویداد استارتاپی موسسه رازی

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی، با اشاره به برگزاری رویداد ملی استارتاپی سلامت محور رازی گفت: هدف این رویداد شناسایی فناوران نخبه است

معرفی فناوران نخبه سلامت در رویداد استارتاپی موسسه رازی
معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد ملی استارتاپی سلامت محور رازی گفت: هدف این رویداد شناسایی فناوران نخبه و فناوری های برتر حوزه سلامت انسان، دام، طیور و آبزیان است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، سهیلا مرادی بیدهندی با اعلام این خبر افزود: این رویداد، 28 آذرماه 1401 به میزبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که برگزاری این رویداد از حدود یک ماه قبل قطعی و به همت مرکز رشد فناوری رازی، بلافاصله هسته مرکزی علمی-اجرایی رویداد تشکیل شد، گفت: تاکنون هفت جلسه به منظور سازماندهی رویداد فوق تشکیل شده و امور علمی و اجرایی آن به خوبی پیش می رود.

معرفی فناوران نخبه حوزه سلامت در رویداد استارتاپی موسسه رازی معرفی فناوران نخبه حوزه سلامت در رویداد استارتاپی موسسه رازی

کمک به تجاری سازی فناوری ها

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی ، هدف اصلی برگزاری این رویداد را شناسایی فناوران نخبه و فناوری های برتر حوزه سلامت انسان، دام، طیور و آبزیان اعلام کرد و یادآور شد: در نظر است برای فناورانی که در رابطه با واکسن، فراورده های بیولوژیک، مواد اولیه، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی حداقل در سطح تولید نمونه آزمایشگاهی موفق بوده اند، کارگاه های توانمندسازی برگزار و شرایط کمک به تجاری سازی فناوری ها بررسی شود.
وی افزود: طبق نظر مدیریت ارشد موسسه، همکارانی که دارای فناوری های مورد نیاز موسسه هستند نیز می توانند همانند سایر فناوران در رویداد شرکت کنند و در صورت احراز شرایط در ارزیابی ها، از حمایت های لازم طبق قوانین برخوردار شوند.
مرادی اضافه کرد: دکتر علیرضا یوسفی و دکتر محمد کاظم شاه کرمی به ترتیب به عنوان دبیر اجرایی و دبیر علمی این رویداد فعالیت می کنند.
رئیس نخستین رویداد ملی استارتآپی سلامت محور رازی ادامه داد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مرکز رشد فناوری رازی به آدرس http://rvsri-stp.ir اطلاعات مربوط به رویداد و فرم ارسال خلاصه فناوری ( http://rvsri-stp.ir/fa-ir/startup-event ) را دریافت کنند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای