آخرین خبرها:
شناسه خبر: 15607

تبریک برای انتخاب شایسته ساداتی‌نژاد

فریبرز عباسی با پیشینه چند دهه کار در زیر مجموعه‌های آب و خاک با حکم دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به عنوان، معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی شروع به کار کرد.

تبریک برای انتخاب شایسته ساداتی‌نژاد

فریبرز عباسی، معاون آب و خاک وزیر شد

مزرعه سبز : دکتر فریبرز عباسی با پیشینه چند دهه کار در زیر مجموعه‌های آب و خاک با حکم دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به عنوان، معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از امروز شروع به کار کرد.
با توجه به اینکه مهندس علیمراد اکبری پس از 32 سال کار در وزارتخانه و 7 سال معاون وزیر بودن در امور آب و خاک در هفته آخر اسفند سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمد، در بین 4 الی 5 نفر که برای انتخاب و صدور حکم مورد مصاحبه قرار گرفته بودند، بالاخره شایستگی‌ها، تخصص، تجربه و عملکرد دکتر عباسی موجب صدور حکم معاون وزیری برای وی و به امضای وزیر جهاد کشاورزی شد.
دکتر فریبرز عباسی اهل دهلران ایلام با درجه فوق دکتری آب دو سال مدیر کل دفتر سامانه‌های آبیاری و مشاور وزیر بوده و مدتی نیز مجری طرح آبیاری تحت فشار و رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی بوده است.
مزرعه سبز ضمن تبریک به دکتر ساداتی‌نژاد که مدیری متخصص و توانمند از بدنه وزارتخانه را به این پست گمارده و تبریک به دکتر فریبرز عباسی به مناسبت پذیرفتن این حکم امیدوار است طرح‌های زیربنایی آب و خاک کشور با سرعت، کیفیت و کمیت مطلوب در خدمت تولید و بهره‌وری باشد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای