آخرین خبرها:
شناسه خبر: 21370

برگزاری روز روستا و عشایر توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

سومین جلسه ستاد بزرگداشت روز روستا و عشایر به ریاست بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشار برگزار گردید.

برگزاری روز روستا و عشایر توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
سومین جلسه ستاد بزرگداشت روز روستا و عشایر به ریاست بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشار برگزار گردید.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور ، در این جلسه برقراری مدیرعامل صندوق بیان داشت: روز ملی روستا و عشایر به عنوان یکی از مناسبت های مندرج در تقویم رسمی کشور ثبت گردیده و ۱۵مهرماه به این عنوان نامگذاری شده است.
روستاییان و عشایر، این قشر شریف و غیور جامعه برای عمران و آبادانی ایران اسلامی زحمات فراوانی را متحمل گردیده اند. برقراری روستاییان و عشایر را سرمایه های گران سنگ کشور در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست. وی هدف از برگزاری این مراسم را پاسداشت روز ملی روستا و عشایر عنوان نمود و ارج نهادن به جایگاه و نقش بی بدیل روستاییان و عشایر عزیز به عنوان تولید کنندگان اصلی و موثر در اقتصاد کشور را وظیفه همه دانست و به تعبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که فرمودند «روستاها به عنوان کانون‌های تولید و ارزش آفرین هستند» اشاره کرد و عنوان نمود که دغدغه و توجه مسئولان و دست اندرکاران باید معطوف به جلب امکانات و حمایت به سمت مناطق روستایی باشد و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز در این راستا با توسعه پوشش بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر آماده خدمت رسانی در حوزه بیمه ای به این عزیران است.
برقراری با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری روز روستا و عشایر اظهار داشت: برگزاری این همایش، به شناخت روستاییان و عشایر کشور از مزایای بیمه صندوق کمک خواهد نمود تا با بیمه نمودن خود بتوانند در دوران سالمندی از مستمری سالمندی و سایر مزایای این بیمه استفاده کنند.
ستاد بزرگداشت روز روستا و عشایر با ایجاد چندین کمیته آغاز به کار کرده است که برخی از این کمیته ها عبارتند از: کمیته امور استان ها، کمیته اقوام و عشایر، کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته بسیج عشایر، کمیته بانوان و خانواده، کمیته روابط عمومی و تبلیغات و… .
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای