آخرین خبرها:
شناسه خبر: 15853

وزیر کشاورزی و تندیسی که مسئولیت را دو چندان می‌کند

کارکرد روابط عمومی‌ها در شرایط ویژه اقتصادی، کشوری، ماهیت فعالیت سازمان متبوع و با توجه به میزان بودجه در اختیار و... می‌تواند شاخص بندی شود

وزیر کشاورزی و تندیسی که مسئولیت را دو چندان می‌کند

ساداتی‌نژاد مدیر ارشد ارتباط‌گر شناخته شد

مزرعه سبز : کارکرد روابط عمومی‌ها در شرایط ویژه اقتصادی، توان عرضه خدمات و مدیریت کشوری، ماهیت فعالیت سازمان متبوع و با توجه به میزان بودجه در اختیار و توان کاری پرسنل همراه با انتظار جامعه هدف از آن، می‌تواند شاخص بندی شود و این بار، دکتر ساداتی‌نژاد لوح تندیس مدیر ارشد ارتباط‌گر را دریافت نموده است.
اخیراً برای نخستین‌بار با کمک استادان ارتباطات و تشکل کانون کاربران ICT، براساس استانداردهای علمی و اجرایی، مدیران ارشد بخش‌های اقتصادی در مبحث حمایت از روابط عمومی ها و قدرت بخشیدن به آنها ارزیابی شده‌اند.

وزیر کشاورزی و تندیسی که مسئولیت را دو چندان می‌کند وزیر کشاورزی و تندیسی که مسئولیت را دو چندان می‌کند

افتخار روابط عمومی وزارتخانه

در چهارمین گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم‌های فناوری و اقتصادی که 27 فروردین ماه 1401 به همین منظور برگزار شد دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به عنوان مدیر ارشد ارتباط گر و حامی روابط عمومی انتخاب گردید.
دکتر علیرضا رضازاده که بیش از یک دهه مدیریت روابط عمومی نهادها و وزارتخانه‌ها را در پرونده کاری خود دارد و اینک در مراکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز، انجام وظیفه می‌کند و در این مراسم به نیابت از وزیر جهاد کشاورزی تندیس وی را دریافت کرد.

بیانیه وزرای جهاد کشاورزی بیانیه وزرای جهاد کشاورزی

نقد سازنده و حمایت از رسانه‌ها

رضازاده طی حدود 6 ماه مدیریت در مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی سعی داشته ضمن شفاف‌سازی اطلاع‌رسانی، نقد سازنده رسانه‌ها را مورد توجه قرار دهد و با اعتقاد به اینکه معاونین و مدیران ارشد وزارتخانه باید پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود باشند، با توجه به ارتباط و تعامل با رسانه‌ها، آنها را جزو نیروها و خط مقدم کمک به اقتدار و امنیت غذایی می‌داند و معتقد است رسانه‌ها باید در جهت اطلاع‌رسانی صحیح و نقد سازنده حمایت شوند.

وزیر کشاورزی و تندیسی که مسئولیت را دو چندان می‌کند وزیر کشاورزی و تندیسی که مسئولیت را دو چندان می‌کند

ارتقای سطح فعالیت روابط عمومی از نگاه وزرا

خاطرنشان می‌سازد برنامه‌ها و خدمات مدیران ارشد در رابطه با حمایت از روابط عمومی (ارتباط‌گرا) تا 20 فروردین ماه امسال به دبیرخانه همایش ارسال شده و پس از آن بررسی عملکرد و روابط عمومی‌ها در جایگاه اصولی آنها به صورت تخصصی در حوزه اقتصادی با اهداف و بیانیه ماموریت ویژه آنها صورت گرفته است تا راهی برای حرکت روابط عمومی سنتی به سمت روابط عمومی فناورمحور و آشنایی فعالان این حوزه با زمینه‌های ارتقای سطح فعالیت‌ها از نگاه مدیران ارشد پدید آید.

وزیر کشاورزی و تندیسی که مسئولیت را دو چندان می‌کند وزیر کشاورزی و تندیسی که مسئولیت را دو چندان می‌کند

انتظار اختیارات بیشتر برای روابط عمومی

مزرعه سبز امیدوار است وزیر جهاد کشاورزی با دریافت تندیس مدیر ارشد ارتباط‌گر، فرصت‌های خدمت‌رسانی بیشتری در اختیار مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارتخانه قرار دهد تا دکتر رضازاده تعامل هم سویه با رسانه‌ها را شدت بخشد و حوزه کشاورزی از مشاوره رسانه‌های تخصصی و تحلیل محتوای همه جانبه رسانه‌ها بیش از پیش بهره‌برداری نماید.
خاطرنشان می‌سازد، رضازاده در کارنامه خود، همکاری با یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین نهادهای کشور، یعنی شورای نگهبان قانون اساسی را دارد و مسئولیت مدیریت روابط عمومی این نهاد را نیز عهده دار بوده است و اتفاقا از همان جا بود که به سنگر وزارت جهاد کشاورزی برای خدمت به کشاورزی و امنیت غذایی آمد.
تجربه خدمت در نهاد شورای نگهبان ضمن اینکه یک پشتوانه کاری برای او محسوب می‌شود، برای بخش کشاورزی نیز این پتانسیل را ایجاد می‌کند که از توان وی در جهت پیشبرد اهداف کشاورزی، اقتدار کشاورزی و امنیت غذایی جامعه بهره برد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای