آخرین خبرها:
شناسه خبر: 7009

رضازاده کاشانی صدای وزارت جهادکشاورزی شد

ساداتی‌‌نژاد وزیر جهادکشاورزی طی حکمی آقای علیرضا رضازاده کاشانی کارشناس و تحلیل‌گر مسایل سیاسی را رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارتخانه منصوب کرد.

رضازاده کاشانی صدای وزارت جهادکشاورزی شد
دکتر سیدجواد ساداتی‌‌نژاد وزیر جهادکشاورزی دولت سیزدهم، طی حکمی آقای علیرضا رضازاده کاشانی کارشناس و تحلیل‌گر مسایل سیاسی را به سمت«مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارتخانه» منصوب کرد.
وزیر کشاورزی دولت سیزدهم در این حکم با تاکید بر اولویت‌های کاری و ساماندهی مناسب در روابط عمومی، تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها، خط‌مشی و اهداف وزارت جهادکشاورزی و تعامل با رسانه‌های گروهی را با هدف انعکاس عملکرد بخش مطرح کرده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد ساداتی‌نژاد شناخت کاملی از تخصص و تجارب رضازاده در دهه 90 داشته به شیوه‌ای که در مرداد 96، طی پیامی انتخاب علیرضا رضازاده کاشانی را به‌عنوان مدیرکل روابط‌عمومی شورای نگهبان تبریک گفته بود.
اعتقاد دکتر ساداتی‌نژاد به بحث اطلاع‌رسانی و روز خبرنگار موجب شد 17 مرداد امسال و 17 روز قبل از رای اعتماد مجلس، طی پیامی با مطلب«نون و القلم و ما یسطرون» خبرنگاران را تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویش دانسته، حق‌گویی و مطالبه‌گر حق توسط آنان را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ نامیده است.
البته این نخستین حکم مشاور وزیر نیز هست که از سوی وزیر جدید صادر شده است و گر چه به دلیل لغو نشدن احکام دو تن از مشاوران حجتی(دکتر اسکندر زنده و دکتر کریم ذوالفقاری) به نظر می‌رسد در حال حاضر سه مشاور در وزارتخانه فعالند.
کارشناسان و تحلیلگران پایگاه اطلاع‌رسانی مزرعه سبز و همچنین «ماهنامه دام و کشت و صنعت» ضمن تبریک به ایشان به مناسبت پذیرفتن این مسئولیت انتظار دارند آقای رضازاده که طی 4 سال تجربه مناسبی در جایگاه مدیرکلی روابط‌عمومی، شورای نگهبان، فراز و فرودهای نقش و تاثیرگذاری خبر به دست آورده و با توجه به تجارب وی در زمینه راه‌اندازی سامانه پیامکی، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و صفحات چند رسانه‌ای و البته یکی از خصیصه‌های مثبت رضازاده که سرزدن به رسانه‌ها(پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و ماهنامه‌ها) و گفت‌وشنود با مدیران و خبرنگاران آنها است به ویژه رسانه‌هایی که به طور حرفه‌ای اخبار و تحلیل را پوشش داده و تحلیل‌های موثر ارایه می‌دهند. بتواند در ارتقاء جایگاه وزارتخانه، بلندتر شدن صدای تولیدکننده و جذب منابع بیشتر موثر باشد.
امید می‌رود ریاست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارتخانه، علاوه‌بر این‌که خود به عنوان سخنگوی وزارتخانه صدای هر چه رساتر بهره‌بردار و تولیدکننده را در نهادها، قوای سه‌گانه و … مطرح می‌کند موجباتی را پیش آورد که شاهد تحولی اساسی و بنیادی در رویکرد تعاملی با رسانه‌های تخصصی بخش و نقش دادن به آنان (حتی به عنوان ناظران عملکرد وزارتخانه و چشم وگوش وزیر در مراکز تولید محصولات کشاورزی) باشیم.‍
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای