آخرین خبرها:
شناسه خبر: 28357

احتمال عرضه گوشت گرم وارداتی از فردا

با وجود اینکه وزارت جهاد کشاورزی چندی پیش از عرضه گوشت گرم وارداتی خبر داده بود، ولی مدیر بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار تهران می گوید که هنوز گوشتی

احتمال عرضه گوشت گرم وارداتی از فردا
با وجود اینکه وزارت جهاد کشاورزی چندی پیش از عرضه گوشت گرم وارداتی خبر داده بود، ولی مدیر بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار تهران می گوید که هنوز گوشتی تحت عنوان گوشت گرم وارداتی وارد میادین نشده است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ مقدسی زاده آخرین وضعیت عرضه گوشت گرم وارداتی در میادین را تشریح کرد و گفت: پیرو جلساتی که برگزار کردیم برنامه ریزی های لازم برای توزیع گوشت گرم وارداتی در سطح گسترده صورت گرفت ولی تا به این لحظه گوشتی تحت عنوان گوشت وارداتی وارد میادین میوه و تره بار نشده است.
وی ادامه داد: ۱۹۶ مرکز را برای عرضه آماده کردیم که شامل ۲۲ میدان میوه و تره بار اصلی و ۱۷۴ بازار زیر مجموعه آن است.
این مقام مسئول در سازمان میادین میوه و تره بار که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: مسئولان مربوطه وعده داده اند که از فردا صبح توزیع گوشت گرم وارداتی صورت بگیرد. آمادگی خود را اعلام کردیم و به محض ورود توزیع آغاز خواهد شد.
وی در خصوص خالی بودن غرفه های عرضه گوشت گرم در میادین نیز گفت: متاسفانه به دلیل عدم تناسب قیمت، اکثر بهره برداران ما در میادین نتوانستند گوشت مورد نیاز خود را تامین کنند. از طرفی محدودیت هایی وجود دارد و میادین امکان افزایش قیمت ندارند. البته توزیع گوشت منجمد سه هفته ای می شود که آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
کمتر از دو هفته پیش مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی از واردات گوشت گرم به کشور خبر داد و اعلام کرد که برای تامین نیاز بازار داخلی و بر اساس تفاهمنامه‌ای که با بخش خصوصی منعقد کرده‌ایم قرار است گوشت گرم گوسفندی وارد کشور و با قیمت هر کیلو ۲۰۰ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها عرضه شود و انتظار می‌رود از اواسط هفته بعدش واردات گوشت گرم گوسفندی را به کشور داشته باشیم.
دیدگاه تان را بنویسید

  • مهدی پاسخ به نظر

    واردات گوشت گرم دیگه چه صیغه ایه؟مگه میخوان از قصابی سر کوچه وارد بکنند که گرم بمونه ،عجب چرت و پرتهایی

  • ایل اوغلو پاسخ به نظر

    با سلام خدمت دوستان تاریخ نشان داده و دوباره تکرار میشه زمانی ک با لودر جوجه رو دفن میکردن،،بدلیل عدم حمایت دولت از تولید کننده ،حالا نوبت گوشته سه سال پشت سرهم دامدار یارانه میداد ب دولت نتیجه اش میشه گشتار دام مولد ،،،حالا هی دست و پا بزن برا واردات گوشت تو این شرایط بحران ارزی ،،فایده نداره ،،از هر کجای دنیا بخوایین وارد کنین بالای ۵۰۰هزار برا دولت آب میخوره ،،پس ب چسب ب تولید داخل ک از نصف ضرر هم برگردی سوده ،،،یا حق

  • علی پاسخ به نظر

    همش دروغه

  • مهدی ایران🇮🇷 پاسخ به نظر

    به خدا دیگه شورشو در آوردین …
    از اون ور دام زنده صادر میکنین
    از این ور گوشت قرمز وارد میکنید!!!!این کجایه اقتصاده

  • حسن یاریان پاسخ به نظر

    سلام خدمت همه ی عزیزان
    امسال همه ی میش های مولد و بره زا کشتار شدند به علت هزینه زیاد نگهداری اگه جلوی این کار گرفته نشه فاجعه بار خواهد بود همه نژادهای اصلی مغان و افشار و …در معرض نابودی هستند

  • سر به هوا پاسخ به نظر

    کسانی که این خبر را الان میخونن زودبرن گوشت شب عیدشان را بخرند چون اگر گوشت گرم وارد بشه به دلیل ناتوانی و حرج ومرج دست اندرکاران توزیع به قیمت حدود 300 تومن عرضه خواهد شد و دیگه تولید کننده داخلی گوشت را به قیمت فعلی نمی‌دهد.

  • گمنام پاسخ به نظر

    ما خود دامداریم ولی برای خدا میگویم اینکار درستی است با این اقدام اگر گوشت بهداشتی عرضه گردد میزان فشار به مردم کم میشود و گوشت که مردم فقیر و کارکنان و باز نشستگان را ازان محروم شده اند کمی شارژ میکند دولت از گران شدن ساعتی گوشت و به خطر افتادن سلامتی مردم بیشتر خسارت میبیند .دولت در یک نظم میتواند با کارت ملی ماهانه به هر خانوار بدون توجه به قدرت خرید آن خانوار مقداری گوشت برساند و هر خانواده که توانایی بیشتر دارد به همان بهای عادی بیشتر مقدار مورد نظر گوشت بخرد .یعنی بدون توجه به وارداتی یا تولید داخل مثلاً برای خانواده ۴ نفره ماهانه چهار کیلو با قیمت ۲۰۰ هزار و بیش از سهمیه هر چقدر قیمت بازار حکم میکند که اکنون حول و حش سیصد است

  • جمشید پاسخ به نظر

    کشور رو نمی‌تونید اداره کنید مجبور بودید بیاد سر کار ،بقال سر کوچه از شما بهتر کشور رو اداره میکنه ،ما رو بخاک سیاه نشوندید.

  • امیدرضافارسی پاسخ به نظر

    بدبخت دامدار چقدر گوسفند مولد برد کشتار گاه زیر قیمت فروخت ،هرقدر هم توانستند مفت داد دامدار رفت قاچاقی صادر کردند……..

چندرسانه‌ای