آخرین خبرها:
شناسه خبر: 28180

امروز؛ بارش برف و باران در ۶ استان

آخر هفته بارانی و برفی در ۹ استان دیگر سازمان هواشناسی کشور در اخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور از بارش برف و باران در ۶ استان طی روز جاری و ۹ استان در آخر

امروز؛ بارش برف و باران در ۶ استان

آخر هفته بارانی و برفی در ۹ استان دیگر

سازمان هواشناسی کشور در اخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور از بارش برف و باران در ۶ استان طی روز جاری و ۹ استان در آخر هفته خبر داد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ سازمان هواشناسی بر اساس‌تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز در جنوب‌خراسان رضوی، استان‌های خراسان جنوبی‌، سیستان و بلوچستان، شرق‌استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد بارش‌باران و در ارتفاعات‌برف‌انتظار می‌رود و به‌تدریج‌ سامانه‌بارشی از جنوب‌شرق‌ خارج‌می‌شود.
پنجشنبه‌ در جنوب‌شرق‌کشور ابرناکی‌ و رگبار پراکنده و وزش‌باد پیش‌بینی‌ می‌شود. قابل‌ذکر است‌طی‌ روز پنجشنبه‌تا یکشنبه‌ وزش‌باد همراه با کاهش‌نسبی‌ دما در نوار شرقی‌ و مناطقی‌ از مرکز و جنوب‌کشور به‌ویژه در خراسان رضوی، خراسان جنوبی‌ و شمال سیستان و بلوچستان رخ‌می‌دهد.
همچنین‌ در نوار غربی‌کشور جوی آرام همراه با روند افزایش‌ دماخواهیم‌ داشت‌.
در ضمن‌، در این‌ مدت‌در سواحل‌گیلان، غرب‌استان‌های مازندران و اردبیل‌، جنوب‌بوشهر و فارس‌و غرب‌هرمزگان، ابرناکی‌ و رگبار پراکنده رخ‌می‌دهد.
خلیج‌فارس‌ تا پنجشنبه‌مواج‌است.
تا روز پنجشنبه‌تداوم آلودگی‌ هوا را در شهرهای صنعتی‌ و پرجمعیت‌ خواهیم‌ داشت‌.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای