آخرین خبرها:
شناسه خبر: 21222

ساداتی نژاد: امضاهای طلایی از وزارتخانه حذف می شود

وزیر جهاد کشاورزی، در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت گفت: به عنوان وزیر جهاد کشاورزی با امضاهای طلایی مخالف هستم و در هر شرایطی مانع آن خواهم شد.

ساداتی نژاد: امضاهای طلایی از وزارتخانه حذف می شود

با واگذاری امور به تشکل‌ها موافقم

وزیر جهاد کشاورزی، در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت گفت: به عنوان وزیر این وزارتخانه با امضاهای طلایی مخالف هستم و در هر شرایطی مانع آن خواهم شد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، سید جواد ساداتی نژاد عنوان کرد: به شدت به واگذاری امور تولی‌گری و تصمیم‌گیری به تشکل‌ها و گستردگی واگذاری اختیارات به آنها معتقدم، مشروط بر اینکه تشکل‌ها وحدت داشته باشند.

باید آمار تولید محصولات کشاورزی را تا مرحله ‌واقعی شدن رصد کنیم

وی اظهار داشت: اگر در دولت سیزدهم فقط موفق شویم آمار تولید محصولات کشاورزی را تا مرحله ‌واقعی شدن رصد کنیم، همین یک کار کافی است. حرف و هدف واحد در جهان دومین فرماندهی کنترل بعد از مسائل نظامی، فرماندهی و کنترل غذاست.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: سبد و بشقاب غذایی ما پر آب و گران است و شامل محصولات پر آب بر با کالری بالاست؛ لذا باید به سراغ سبد غذایی کم آب بر مانند سیب زمینی در مقابل کشت برنج برویم.
گفتنی است، در این مراسم که با برنامه‌ریزی و مدیریت خوب مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، بیش از ۱۰ دوربین فیلمبرداری از مراسم فیلم و خبر تهیه می کردند و حدود 100 خبرنگار رسانه‌های مشهور حضور داشتند که بی‌پرده مسائل خود را با وزیر مطرح کردند.
همچنین در این مراسم، برای نخستین بار چند رسانه تصویری حوزه کشاورزی از جمله روستا تی وی، رسانه سبز، ایانا، کشاورز پلاس و… از مراسم نشست خبری وزیر کشاورزی فیلم و خبر تهیه کردند که نشان از رونق اطلاع‌رسانی کشاورزی در این بخش دارد.
در پایان مراسم خبرنگاران به همراه وزیر از نمایشگاه دستاوردهای وزارت جهاد کشاورزی که در وزارتخانه برپا شده بود، بازدید کردند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای