آخرین خبرها:
شناسه خبر: 30741

ایران در انتظار گردشگران چینی

وزارت فرهنگ و گردشگری چین اعلام کرد صدور مجوز تورهای گردشگری گروهی برای شهروندانش را به ۴۰ کشور دیگر از جمله نپال، ویتنام، ایران، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا

ایران در انتظار گردشگران چینی

پکن مجوز گردشگری گروهی صادر کرد

وزارت فرهنگ و گردشگری چین اعلام کرد صدور مجوز تورهای گردشگری گروهی برای شهروندانش را به ۴۰ کشور دیگر از جمله نپال، ویتنام، ایران، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، یونان و برزیل از ۱۵ مارس ( ۲۴ اسفند) را از سرگرفته است.
اخبار سبز کشاورزی ؛ این دومین بسته مقصدهای گردشگری در برنامه راهنمای چین برای تورهای گردشگری گروهی است که پس از بازگشایی مرزها پس از دوران همه گیری ویروس کرونا اعلام شد.
بسته نخست برای ۲۰ کشور و منطقه در تاریخ ۶ فوریه ( ۱۷ بهمن ) اعلام شده بود، ماه گذشته نیز خبرگزاری رسمی چین (شینهوا) دو گزارش تصویری از جاذبه های گردشگری در ایران(شیراز و یزد) منتشر کرد.

صنعت گردشگری خارجی چین در مسیر بازسازی

این اقدام اخیر دولت چین برای افزایش تعداد مقاصد گردشگری پس از آن اتفاق افتاد که صنعت گردشگری خارجی چین به سرعت در مسیر بازسازی و بهبود پس از همه گیری ویروس کرونا طی چند ماه اخیر است.
با اضافه شدن ۴۰ کشور دیگر در بسته دوم برنامه گردشگری چین که از کشورهای آسیا، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه و آمریکای لاتین هستند آمار کلی کشورها مقصد چین را به ۶۰ کشور و منطقه می رساند.
دیدگاه تان را بنویسید

  • ماهان پاسخ به نظر

    ایران منتظر چینی ها نیست. خودشون صاحبخونه هستن
    اگر ما رو بیرون نکنن شانس آوردیم

چندرسانه‌ای