آخرین خبرها:
شناسه خبر: 29771

راه اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات کشاورزی

مدیران عامل سازمان‌های ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور، آمادگی این سازمان‌ها را برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان در عرضه

راه اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات کشاورزی
مدیران عامل سازمان‌های ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور، آمادگی این سازمان‌ها را برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان در عرضه محصولات و فراورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام کردند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از ایلنا ، نشست تخصصی مدیران عامل سازمانهای میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری کشور به منظور تبادل تجربیات، بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای اجرایی در خصوص ارتقای خدمت‌رسانی این سازمان‌ها به شهروندان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور معاونان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاون شهرداری تهران روز گذشته در شهر تهران برگزار شد.
در این نشست برنامه‌های شهرداری‌ها در خصوص دسترسی آسان اقشار مختلف شهرها به میوه، مواد پروتئینی و مایحتاج عمومی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تشریح و در خصوص ابعاد مختلف این موضوعات تبادل نظر صورت گرفت. همچنین نمایندگان سازمان شیلات ایران و اتاق تعاون ایران نیز گزارش‌هایی از ظرفیت‌های موجود برای همکاری در عرضه محصولات در بازارهای زیرمجموعه شهرداری‌ها بیان نمودند.
در ادامه این جلسه مدیران عامل سازمان‌های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری‌ها آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و همچنین ارتقای خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در همکاری با دستگاه‌های استانی براساس ضوابط و مقررات مربوطه اعلام نمودند.
براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، همچنین مقرر شد راه اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فراورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان‌سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی با فوریت در دستور کار شهرداری‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی ربط قرار گیرد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای