آخرین خبرها:
شناسه خبر: 39145

برای سگم چه لوازمی بخرم؟

سگ‌ها متناسب با فعالیتی که در طول روز باید انجام دهند، نیازمند لوازمی هستند تا بتوانند در طول روز به‌واسطه آن تحرک کافی را داشته باشند.

برای سگم چه لوازمی بخرم؟
سگ‌ها متناسب با فعالیتی که در طول روز باید انجام دهند، نیازمند لوازمی هستند تا بتوانند در طول روز به‌واسطه آن تحرک کافی را داشته باشند.
اخبار سبز کشاورزی ؛ دکتر محمود نادرخانی، موسس مجموعه تربیتی و پرورش سگ «بیبرو» ؛ هرچه مسئولیت سگ پیچیده‌تر باشد به لوازم کمک آموزشی بیشتر و در عین حال متنوع‌تری نیاز دارد. هر دوره آموزشی در هر سن و سالی، لوازم خاص خود را نیاز دارد که این لوازم متناسب با جثه سگ می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
بیشتر بخوانید: کدام سگ پشم‌ ریز کمتری دارد؟
این نکته را باید در نظر داشت که هرچه فعالیت سگ بیشتر باشد، لوازمی که استفاده می‌کند سریع‌تر مستهلک می‌شود و نیاز به خرید مجدد آن است.

برای سگم چه لوازمی بخرم؟ برای سگم چه لوازمی بخرم؟

لوازم مختلف آموزشی

در دوره‌های مختلف آموزش، سگ از انواع مختلف لوازم استفاده می‌کنند که هر یک دارای شکل و ابعاد متفاوتی است؛ به‌عنوان مثال یک توله در دوره مقدماتی احتیاج به لوازم کمک آموزشی از جنس لطیف‌تر دارد و به‌طوری که کمترین آسیب فیزیکی را به او برساند.
لوازمی که برای آموزش‌های مقدماتی لازم است، شامل نقاط شروع به‌ شکل جعبه‌های مکعب مستطیل و همچنین جایگاه‌های شروع گرد است که شباهت به دیسک‌های چوبی دارد.
از ملزومات آموزشی دیگر می‌توان به توپ تگ فریزبی و لوازم کنترل‌کننده سگ اشاره کرد که مهم‌ترین آنها قلاده شوک پراک ایکالر و هارنس است.

طراحی محیط بیرون برای سگ‌ها طراحی محیط بیرون برای سگ‌ها

بیشتر بخوانید: سگ به چه میزان غذا در روز نیاز دارد؟

تقسیم لوازم کمک آموزشی به سه سطح

این موارد از ابزارهای کنترلی سگ هستند که در هر سن و سالی لازم است و هرچه سن و سال سگ بالاتر برود و مهارت‌های کنترلی سطح بالاتری پیدا کند کمتر نیاز به استفاده از ابزار دیده می‌شود.
به‌طوری که پس از اتمام دوره‌های بین‌المللی، لوازم کنترلی بیشتر در زمان کنترل هیجان کاربرد دارند. پس می‌توان لوازم کمک آموزشی را به سه سطح توله، توله‌های جوان و سگ‌های بالغ تقسیم‌بندی کرد.
بیشتر بخوانید: مشکلات کدام نژاد سگ کمتر است؟
آکادمی تربیت و پرورش سگ بیبرو آکادمی تربیت و پرورش سگ بیبرو
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/bibroclub/
تلفن تماس: ۰۹۳۶۲۶۱۵۱۷۱
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای