آخرین خبرها:
شناسه خبر: 41678

شرکت دانش‌بنیان نیواگرو، تولیدکننده محصولاتی 100درصد ارگانیک

شرکت الوند دانه خمین (برند نیواگرو) علاوه‌بر تولید همه محصولات ارگانیگ وبیولوژیک با دارا بودن دو محصول انحصاری و اختصاصی آنتی سالت (خنثی کننده نمک)

شرکت دانش‌بنیان نیواگرو، تولیدکننده محصولاتی 100درصد ارگانیک

شرکت الوند دانه خمین (برند نیواگرو) علاوه‌بر تولید همه محصولات ارگانیگ وبیولوژیک با دارا بودن دو محصول انحصاری و اختصاصی آنتی سالت (خنثی کننده نمک) وکیتواگروسنس (آفتکش ارگانیک) دارنده رکورد نابود کننده 18آفت شامل شته، پسیل، پسته و… است .

اخبار سبز کشاورزی ؛ الوند دانه خمین برای نخستین بار در ایران با داشتن آزمایشگاه با تجهیزات و پرسنل روزآمد تلاش پیوسته در مدت دوسال سابقه تست آزمایشی و دارنده بهترین رکورد در زمینه آفت کشی و خنثی‌کنندگی نمک، پایین‌آوردن پی اچ خاک، پایین آوردن الکتریسته خاک، جلوگیری از سال‌آوری افزایش 35 تا100درصدی محصول بنا به توصیه کارشناسان با نمونه‌برداری از خاک و کارشناسی کمبود خاک از ابتدا با غنی‌سازی خاک اقدام نموده، سپس با استفاده از محصولات بیولوژیک و سه ترکیب کلات بسیار قوی گام‌های موثری را در این زمینه برداشته است .

نیوآگرو

نیوآگرو

شرکت دانش بنیان نیواگرو محصولاتی 100درصد ارگانیک و کاملا مطابق با آنزیم های بدن انسان را تضمین می‌کند.

علاوه‌برافزایش 35تا100درصدی محصول، بزرگ شدن دانه و میوه و جلوگیری از سال‌آوری یکی ازبرنامه‌های محقق شده برند نیواگرو است.

در زمینه صادرات نیز افزون بر صادرات کودهای شرکت، خرید محصولات ارگانیک و غنی شده با کودهای شرکت نیواگرو از اقدامات صادراتی و تامینی شرکت است.

نویدی که می‌توان در این زمینه به کشاورزان عزیز کشور تقدیم داشت: در صورت استفاده از کودهای بیولوژیک وارگانیک شرکت نیواگرو، خرید آن نیز توسط شرکت انجام و به کشورهای متقاضی بر حسب اولویت ارسال خواهد شد. الوند دانه خمین (برند نیو اگرو) با پدید آوردن تحولی نوین در تولید کودهای متناسب با آنزیم‌های بدن انسان، بقای طبیعت، سلامتی و کشاورزی پاک را نوید می‌دهد.

طی بازدیدی که خبرنگارها از غرفه شما به عمل آوردند شاهد استقبال مناسب از فعالیت شما در زمینه تولید و صادرات انواع کودهای ارگانیک و بیولوژیک بود.

امید است همواره در جهت رشد و ارتقای کشاورزی کشور کوشا بوده و پایگاه اخبار سبز کشاورزی و نشریه دام و کشت و صنعت را عرصه‌ای برای همکاری در جهت اهداف ملی خود یاری نماید.

Image

Image

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای