آخرین خبرها:
شناسه خبر: 18596

فرجام بد قادری فر

اعتماد صدها اتحادیه و تعاونی کشاورزی و هزاران فروشگاه تعاونی روستایی و میلیون‌ها بهره‌بردار به دکتر نیکبخت در جایگاه مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی.

فرجام بد قادری فر
اعتماد صدها اتحادیه و تعاونی کشاورزی و هزاران فروشگاه تعاونی روستایی و میلیون‌ها بهره‌بردار به دکتر نیکبخت در جایگاه مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، مراسم تکریم و معارفه رئیس هیات مدیره مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در دومین جلسه همایش مدیران استان‌ها و مسئولین روابط عمومی برگزار شد. در این جلسه طی حکمی دکتر محمدعلی نیکبخت به عنوان رئیس هیات مدیره مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران انتخاب شد. وی پیش از این ریاست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان را عهده دار بود.

محمدعلی نیکبخت به عنوان رئیس هیات مدیره مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران محمدعلی نیکبخت به عنوان رئیس هیات مدیره مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

اخبار سبز کشاورزی ، پذیرفتن این مسئولیت را به دکتر نیکبخت و این حسن انتخاب (اگرچه بسیار دیرهنگام) را به وزیر جهاد کشاورزی تبریک گفته و امیدوار است مدیرعامل جدید به سرعت آب رفته را به جوی بازگرداند.
با توجه به پرونده‌های عدیده تخلف مالی، سوء مدیریت‌ها، عزل و نصب‌های سلیقه‌ای و هدفدار، تخلف‌های اداری به‌ویژه در نابودی سیستم روابط عمومی و هنجارشکنی درمورد کارمندان صدیق که تخلف‌ها را رسانه‌ای می‌کردند، شکایت علیه رسانه‌های مستقل که سعی در اصلاح امور داشتند، به‌کارگیری مشاوران خاصی که به جای مدیرعامل تصمیم می‌گرفتند و صدها میلیارد تومان زعفران را جابه‌جا کرده یا در فروش و خریدهای خرمای استعمران، سیب درختی، پرتقال و… حق الناس و بیت المال را غارت می‌کردند، مشارکت با شرکت مجهول الکسب و کار که بدون وارد کردن نهاده آن را می‌فروخت و معلوم نبود سود آن به جیب چه کسی می‌رود، آینده سازمان مرکزی تعاون روستایی و چند صد میلیارد تومان ضرر وارده چگونه جبران خواهد شد.
متاسفانه مدیرعامل سابق این سازمان با اعتبار و جایگاه کارکنان و کارمندان خود بازی و آنها را نزد خانواده و جامعه بی‌اعتبار کرده بود.
خاطرنشان می‌سازد، پس از اطلاع‌رسانی‌های شفاف مزرعه سبز (اخبار سبز کشاورزی) درمورد سوء‌استفاده‌های بی‌حد و مرز در سازمان مرکزی تعاون روستایی و اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی روستایی و با توجه به اینکه سازمان مرکزی، علیه این رسانه مردمی (رسانه ملی حوزه کشاورزی) به دادگاه شکایت برده بود، مزرعه سبز اسناد کوتاژهای غیرواقعی و آمارسازی‌ها و نقل و انتقال غیرقانونی زعفران، خرما و… را منتشر کرد که وزارتخانه از این رسانه درخواست کرد تا ۱۰ روز فرصت دهد مدیرعامل را عزل نماید.
بنای وزارتخانه این بود که عزل مدیرعامل با کمترین تنش برای وی صورت گیرد تا مالباختگان ازجمله تعاونی‌های روستایی استان‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی به‌ویژه دامدارانی که ماه‌هاست پول خرید نهاده را پرداخت کرده؛ اما نهاده‌ای دریافت نکرده‌اند از وی به دادگاه شکایت نبرند؛ زیرا سازمان مرکزی تعاون روستایی شرکت ATS را تایید کرده بود.
اخبار سبز کشاورزی اگرچه از سوی برخی به اهمال کاری یا دریافت حق‌السکوت متهم می‌شد؛ اما به احترام وزارتخانه سکوت ۱۰روزه را به جان خرید و خدا را شکر که وزارتخانه به قول خود عمل کرد.
دیدگاه تان را بنویسید

  • سعید سلطانی سروستانی پاسخ به نظر

    سلام خدا قوت .واقعا خسته نباشید. ای کاش همه رسانه ها باتوجه به رسالتی که بر عهده دارند .مثل جنابعالی دلسوزانه موارد را پیگیری میکردند تا بیش از این شاهد فساد در جامعه نباشیم

  • سعید سلطانی سروستانی پاسخ به نظر

    انشاءاله هرچه زودتر سازمان ازبعضی انگل هایی که اطراف ایشان بودند پاکسازی شود

  • علاالدین آیت الله زاده پاسخ به نظر

    درود بر ابولقاسم‌گلباف که در طول عمر ژورنالیستی خود همواره آشکار کننده تخلفات وپلیدیهای مطرح در بخش کشاورزی بود و ومنافع کشاورزان و بخش بالنده کشاورزی را ب دنیا ومال آن نفروخت
    قطعا‌طرح‌تخلفات‌ پیش آمده کلان در سازمان تعاون روستایی در امر خرید نتضمینی محصولات و میوه شب عید که صدها میلیارد ضرر و زیان به اندوخته‌ای اعضای تعاونی‌های روستایی و بیت المال وارد نمود
    از خدمات ارزنده و بیاد ماندنی ایشان میباشد

چندرسانه‌ای