آخرین خبرها:
شناسه خبر: 24159

فروش نارنگی ۷ هزار به قیمت ۳۰ هزار تومان

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران با بیان این که نارنگی هفت هزار تومانی در بازار تا کیلویی ۳۰ هزار تومان به فروش می رسد، گفت: وضعیت بازار طی روزهای اخیر خوب

فروش نارنگی ۷ هزار به قیمت ۳۰ هزار تومان
مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران با بیان این که نارنگی هفت هزار تومانی در بازار تا کیلویی ۳۰ هزار تومان به فروش می رسد، گفت: وضعیت بازار طی روزهای اخیر خوب شده است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار ، محمدرضا شعبانی با اشاره به کلنگ ساخت مجتمع و شهرک صنایع تبدیلی در استان اظهار امیدواری کرد تا با تکمیل آن بسیاری از مشکلات فرا روی صنعت باغداری کاهش یابد، گفت: باغداران با علم و دانش کنونی در حال کار و فعالیت هستند و بازار جهانی و مصرف کننده به دنبال میوه با کیفیت است.
وی طعم و مزه ایران در خارج حرف اول را می زند به اشتباهاتی طی سال های گذشته اشاره کرد و گفت: برخی مواقع به دلیل آفت و سرمایه زدگی اقدام به چینش زودهنگام مرکبات کرده ایم که این مسئله آسیب زا است و زمانی که میوه به قند و آب کافی نرسد سبب دلزدگی مصرف کنندگان می شود.
وی با عنوان این که اعتماد مصرف کننده مسئله مهم برشمرد و کیفیت و قیمت مناسب را افزایش مصرف دانست و گفت: پنج میلیون مرکبات در کشور تولید می شود که ۴.۸ میلیون تن آب در داخل مصرف و ۲۰۰ هزار تن صادر می شود.
شعبانی با اشاره به این که مرکبات هفت هزار و ۵۰۰ تومانی در دیگر استان ها ۳۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد این وضعیت را نگران کننده دانست و گفت: طی روزهای اول با افت قیمت محصول نارنگی روبرو بودیم و اکنون وضعیت بازار خوب شده است.
مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران قیمت نارنگی را در حال حاضر روی درخت بین شش هزار تا هشت هزار و۵۰۰ تومان ذکر کرد و گفت: باغ های رها شده و ویلایی به محصولات باغی ما ضربه می زند و این مسئله به تولیدات صدمه خواهد زد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای