آخرین خبرها:
شناسه خبر: 28396

مبارزه بیولوژیک با آفات اولویت کشاورزی نوین

سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور گفت: در رویکرد این سازمان به دلیل اهمیت بیش از پیش به سلامت محصولات کشاورزی مبارزه بیولوژیک اولویت نخست قرار گرفت. به گزارش

مبارزه بیولوژیک با آفات اولویت کشاورزی نوین
سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور گفت: در رویکرد این سازمان به دلیل اهمیت بیش از پیش به سلامت محصولات کشاورزی مبارزه بیولوژیک اولویت نخست قرار گرفت.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ حسین رنجبراقدم، سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به رویکرد جدید و برنامه محوری این سازمان گفت: سازمان حفظ نباتات کشور خواستار این است که از ظرفیت بسیج و سپاه در ترویج و آموزش و رزمایش برای مبارزه با آفات حوزه کشاورزی استفاده کند.
رنجبراقدم در دیدار با سردار غلامی فرمانده دانشکده افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) با اشاره به تولید برنج و نیشکر بدون سم در کشور خاطرنشان کرد: در رویکرد سازمان بخاطر اهمیت بیش از پیش به سلامت محصولات کشاورزی مبارزه بیولوژیک در اولویت اول می‌باشد.
در این دیدار سردار سرتیپ غلامی نیز به رویکرد جهادی در عرصه‌های مختلف کشاورزی و استفاده از ظرفیت بسیج و دانشگاه امام حسین (ع) و گروه های جهادی اشاره کرد گفت: این نهاد برای مبارزه با آفات در خدمت نظام و سلامت محصولات کشاورزی است و ظرفیت های خود را در همکاری با این سازمان اعلام می دارد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای