آخرین خبرها:
شناسه خبر: 32310

گرانی‌ کالاهای اساسی خلاف شعار سال است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به گرانی ها در کالاهای اساسی و خودرو، در سال جدید گفت: این روند خلاف شعار سال و باعث افزایش تورم خواهد شد. به

گرانی‌ کالاهای اساسی خلاف شعار سال است
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به گرانی ها در کالاهای اساسی و خودرو، در سال جدید گفت: این روند خلاف شعار سال و باعث افزایش تورم خواهد شد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار ، علیرضا پاک فطرت در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: جناب رئیس جمهور از عملکرد شما و همکاران شما گله مند هستیم، چرا به شعار سال و بیانات رهبری توجه نکردید. شعار سال مهار تورم و رشد تولید بود. جناب رئیس جمهور نه اینکه توجهی به بیانات رهبری نکردید بلکه در اول سال کام مردم را تلخ کردید.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قیمت برنج، شکر، مرغ، مصالح ساختمانی، فولاد، سیمان و همه چیز را و حتی عوارض دولتی را گران کردید، دلیل این گرانی چیست؟ اگر نام این را رشد تورم نمی گذارید چه نامی به آن می دهید؟ شما با گران کردن خودرو در واقع ارزش پول ملی را پایین آورده اید و این یعنی خلاف بیانات رهبری. لطفا در عمل پیرو رهبری باشید.
دیدگاه تان را بنویسید

  • شروین پاسخ به نظر

    برای این اقتصاد دستوری …

چندرسانه‌ای