آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44347

دولت با گران شدن نان موافقت کرد+فیلم

برنامه دولت برای کنترل قیمت نان سخنگوی اقتصادی دولت در مورد نوسان و بی‌نظمی قیمت نان گفت: تلاش دولت این است که سهم هزینه نان در معیشت خانوارهای کشور همچنان پایین بماند.

دولت با گران شدن نان موافقت کرد+فیلم

اخبار سبز کشاورزی؛ احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد در پاسخ به پرسشی درباره ادعای افزایش قیمت نان در برخی نانوایی‌ها تصریح کرد: سیاست دولت در این خصوص، این است که سهم هزینه نان در معیشت و سفره خانوار پایین بماند. این سهم در ابتدای دولت ۲.۵ درصد بود که اکنون به دو درصد کاهش یافته است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در برخی استان‌ها تقاضای افزایش قیمت داشتند که به شوراهای آرد و نان رفت و مصوب شد اما اگر تخلفی در قیمت و کیفیت ایجاد شود، رسیدگی به آن در حوزه فعالیت وزارت صمت و سازمان تعزیزات است.

وضعیت جاماندگان سهام عدالت

خاندوزی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت و رایزنی با برخی وزاتخانه‌ها برای عرضه سهام شرکت‌های تابعه گفت: دو سال در قانون‌ بودجه، موضوع عرضه سهام عدالت به جاماندگان آمده بود اما اینکه اجرایی نشده است، به دلیل این است که برخی وزارت‌خانه‌ها سهام شرکت های‌خود را نداده‌اند. ما اصرار داریم که شرکت‌هایی که به این فهرست می‌آیند، شرکت‌های ارزنده باشند. امیدواریم مخالفت دو وزارت‌خانه مخالف را مرتفع کنیم؛ مذاکرات اولیه با وزارت‌خانه‌های ذی‌ربط و حوزه حقوقی دولت انجام شده و امیدواریم رای دولت را در این خصوص اخذ کنیم./مهر

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای