خبر فوری
شناسه خبر: 47578

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران:

مهمترین ماموریت سازمان میادین ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از ادامه نظارت بر کیفیت خدمات رسانی به همه بازارها و میادین شهرداری تهران خبر داد.

مهمترین ماموریت سازمان میادین ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی است

به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده در بازدید سر زده از میدان میوه و تره بار هروی گفت: ماموریت اصلی سازمان مدیریت میادین ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: با انجام نظارت‌های دوره ای عملکرد خدمات رسانی بازارها و میادین شهرداری تهران را رصد کرده تا بهترین خدمات رسانی کمی و کیفی به شهروندان انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در بازدیدهای سر زده مد نظر قرار می گیرد، بهسازی و بازسازی بازارها و میادین میوه و تره بار است.

وی بیان کرد: گفت و گو با شهروندان به عنوان مشتریان ثابت میادین و بازارهای شهرداری تهران نیز می تواند کیفیت خدمات رسانی این مجموعه ها را مشخص می‌کند.

بختیاری زاده یادآور شد: در مقابل وجود مشکل در تکریم ارباب رجوع در میادین و بازارهای شهرداری تهران هیچ بهانه ای مورد قبول نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای