خبر فوری
شناسه خبر: 11858

کشت قراردادی گندم در ۴ هزار هکتار از اراضی کرمانشاه

انعقاد قرارداد بیش از ۴ هزار هکتار کشت قراردادی گندم توسط تعاون روستایی استان کرمانشاه. کشت قراردادی گندم در ۴ هزار هکتار از اراضی کرمانشاه.

کشت قراردادی گندم در ۴ هزار هکتار از اراضی کرمانشاه

صفایی، مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه، در نشستی که با موضوع کشت قراردادی گندم در کشور به صورت وبینار با حضور معاونین وزارتخانه و استان‌های مجری طرح، قاسمی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، صفوی معاونت بهبود تولیدات گیاهی و سایر مدیران جهاد کشاورزی برگزار گردید، از انعقاد قرارداد بیش از ۴ هزار هکتار کشت قراردادی گندم توسط تعاون روستایی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی، صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در نشستی که با موضوع کشت قراردادی گندم در کشور به صورت وبینار با حضور معاونین وزارتخانه و استان‌های مجری طرح، قاسمی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، صفوی معاونت بهبود تولیدات گیاهی و سایر مدیران جهاد کشاورزی در سالن شماره یک سازمان برگزار شد اظهار داشت: در سال زراعی جاری در قالب کشت قراردادی بیش از ۴ هزار هکتار توسط مدیریت تعاون روستایی استان با کشاورزان قرارداد منعقد گردیده است.

وی افزود: کشت قراردادی امنیت تولید را تضمین می نماید و در سال جاری زراعی کشاورزان استان استقبال خوبی از این طرح داشته و روند عقد قرارداد در حال رشد می باشد.

وی خاطر نشان کرد: این میزان از سطح قرارداد نسبت به سال زراعی گذشته ۸۳ درصد رشد داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای