خبر فوری
شناسه خبر: 46680

وزیر کشاورزی آمریکا:

کمک های مالی به فرآوری گوشت را شروع کردیم

وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا آخرین دور کمک های مالی کوچک برای پردازشگرهای گوشتی را اعلام کرد.

کمک های مالی به فرآوری گوشت را شروع کردیم

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ وزیر کشاورزی آمریکا تام ویلساک در تماسی با خبرنگاران، جوایز کمک مالی و وام را اعلام کرد. ویلساک گفت که این بودجه به این تلاش برای گسترش فرصت‌های قابل توجهی برای سیستم‌های غذایی محلی و منطقه‌ای کمک می‌کند، که همگی به تامین هزینه‌های کمتر برای خانواده‌های کارگر، ایجاد یک سیستم غذایی انعطاف‌پذیرتر و کمک به فرصت‌هایی برای کشاورزان کمک می‌کند تا فرصت‌های جدید و بیشتری داشته باشند. بازارهای بهتر.

ویلساک گفت: این فشار برای تقویت رقابت محلی بوده است. ما می دانیم که برای مدت طولانی، سوء استفاده هایی از بازار در بازارهای متمرکز صورت گرفته است که واقعاً مشتریان و کشاورزان را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

وزارت کشاورزی ایالات متحده اعلام کرد تا به امروز بیش از 700 میلیون دلار در 48 ایالت و پورتوریکو برای پروژه هایی که به گسترش ظرفیت مستقل فرآوری گوشت و مرغ کمک می کند، سرمایه گذاری کرده است.

 در 15 ایالت، 83 میلیون دلار کمک مالی و وام تقسیم خواهند کرد. این شامل Fitch Ranch Artisan Meats در شمال غربی کلرادو می شود که گراز، گاو و بره را پردازش می کند. کمک مالی 7 میلیون دلاری به فیچ کمک می کند تا یک مرکز جدید بسازد و 65 شغل ایجاد کند.

تأسیسات دیگر، پردازشگرهای کشتی نوح در هاستینگ، نبراسکا، 10 میلیون دلار دریافت خواهد کرد. کشتی نوح یکی از سه توزیع کننده گوشت گاو کوشر در سطح ملی است. این کمک هزینه به تسهیلات کمک می کند ظرفیت پردازش خود را دو برابر کرده و 40 شغل جدید ایجاد کند. این مرکز همچنین می تواند به 54 تولید کننده دام محلی دیگر خدمات رسانی کند.

اتحادیه کشاورزان مینه سوتا نیز بیش از 600000 دلار برای یک مرکز پردازش مدولار گوشت قرمز دریافت می کند. این مرکز با یک برنامه برش گوشت در کالج سیترال لیکس در مینه‌سوتا کار خواهد کرد تا دانش‌آموزان را برای بریدن گوشت و کار در دوره‌های کارآموزی آموزش دهد.

تحت برنامه کمک مالی محلی MCap، USDA همچنین 26.9 میلیون دلار برای 33 پروژه در 23 ایالت منتشر کرد. این جوایز تا حد زیادی کوچکتر هستند. برای مثال، دریافت‌کنندگان می‌توانند از 10000 دلار تا 250000 دلار برای خرید تجهیزات جدید پردازش مانند چرخ‌های گوشت، خنک‌کننده‌ها یا سیگاری‌ها کمک مالی دریافت کنند. جوایز بزرگتر از 100000 دلار تا 5 میلیون دلار نیز می تواند به افزایش ظرفیت پردازش اختصاص یابد.

در میان دریافت کنندگان مراتع بلوط سفید در بلوفتون، جورجیا است که گاو، گراز، گوسفند، مرغ و سبزیجات ارگانیک پرورش می دهد. این مرکز همچنین دارای کارخانه های فرآوری گوشت و مرغ USDA است و کمک هزینه ای برای تبدیل تاسیسات فرآوری طیور خود به یک تاسیسات دو منظوره که می تواند گراز، بره و بز را نیز پردازش کند، دریافت کرده است.

ویل هریس، مالک مراتع بلوط سفید، در این تماس گفت که او نسل چهارم خانواده اش است که مزرعه را مدیریت می کند، مزرعه ای که یک فروشگاه عمومی و رستوران نیز دارد.

هریس گفت: "من بسیار سپاسگزارم که ما برای دریافت این کمک مالی انتخاب شدیم تا از آن برای بهبود عملیات پردازش خود استفاده کنیم."

وی افزود: «مراتع بلوط سفید بزرگترین کارفرما در یکی از فقیرترین شهرستان های کشور است. بسیاری از مردم از این کمک هزینه بهره مند خواهند شد.»

در این تماس از ویلساک درباره اهداف متناقض در دولت بایدن نیز سوال شد. رئیس کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان، Glenn "GT" Thompson، R-Pa.، در 10 ژوئیه در یک جلسه استماع اشاره کرد که USDA پولی را برای افزایش فرآوری گوشت فراهم می کند در حالی که EPA مقررات جدیدی را در مورد پساب کارخانه های بسته بندی صادر می کند. تامپسون پیشنهاد کرد که مقررات جدید می تواند پردازنده ها را از کار بیاندازد.

ویلساک گفت که کنگره و دادگاه ها به EPA دستور داده اند تا از کیفیت آب محافظت کند. او گفت که گزارش وزارت کشاورزی آمریکا «تأثیر بسیار کمی بر ظرفیت پردازش» از قانون EPA را نشان می‌دهد. شاید «تعدادی از پردازنده‌ها» به دلیل این قانون مجبور به تعطیلی شوند، اما ویلساک می‌گوید: «اکثریت عظیم و عظیمی از امکانات پردازشی تعطیل نخواهند شد.» وی افزود: به نظر من این کمی اغراق از سوی رئیس است.»

هریس همچنین اظهار نظر کرد و گفت عملیات فرآوری در مزرعه او روزانه حدود 9 تن پساب کارخانه بسته بندی تولید می کند. که به عنوان منبع باروری در مزرعه استفاده می شود و در نهایت به عنوان کود پخش می شود.

هریس گفت: "مواد آلی در خاک من در این زمین از 1/2 درصد ماده آلی به بیش از 5٪ ماده آلی رسیده است." "کمپوست کردن زباله های کارخانه بسته بندی در مزرعه اعتبار بزرگی برای آن است."

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای