آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46213

پوست هندوانه و خواص جادویی

هندوانه میوه ای پر از مواد مغذی مهم است. با این حال، بسیاری ممکن است متوجه نشوند که خوردن پوست سبزی که همه آن میوه های خوشمزه غرق در آب را ایمن نگه می دارد، کاملاً بی خطر و حتی مفید است.

 پوست هندوانه و خواص جادویی

اخبار سبز کشاورزی؛ هندوانه ممکن است یکی از مناسب ترین میوه ها باشد؛ میوه ایی که 92 درصد آن از آب منبع مطمئن تشکیل شده است و همچنین دارای مقدار مناسبی از ویتامین های A و C، پتاسیم، منیزیم و سایر مواد مغذی مهم است.

محبوب ترین قسمت هندوانه گوشت صورتی آن است، اما مانند پسر عمویش، خیار، کل آن خوراکی است. این شامل ضایعات سبز رنگ است که معمولاً در سطل کمپوست ختم می شود.

در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که چرا نباید آن را بیرون نریزید:

1. ممکن است به تمرینات ورزشی شما کمک کند

سیترولین که ماده ای داخل پوست هندوانه می باشد، ممکن است عملکرد ورزشی شما را بهبود بخشد. با این حال، بیشتر شواهد برای این امر حکایتی است. سیترولین باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود. یک مطالعه منبع معتبر نشان می دهد که مکمل های سیترولین، اکسیژن رسانی به عضلات را بهبود می بخشد و به طور بالقوه عملکرد ورزش را بهبود می بخشد.

برای دریافت طبیعی آن، ترشی پوست هندوانه را امتحان کنید، یک خوراکی قدیمی در ایالت های جنوبی آمریکا که میتوانید کنار غذا مصرف کنید!

2. کنترل فشار خون 

اگر پزشک به شما دستور داده است که فشار خون خود را کاهش دهید، سعی کنید گوشت هندوانه، پوست و هر چیزی را در بر دارد، بخورید. برخی تحقیقات نشان داده اند که مکمل های عصاره هندوانه می توانند به بزرگسالان چاق کمک کنند تا فشار خون خود را کنترل کنند. مکمل های سیترولین موثر هستند و اکثر مطالعات منبع معتبر نشان می دهد که باعث کاهش فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون می شود.

هندوانه همچنین یک ادرارآور بالقوه است که اغلب برای افراد مبتلا به فشار خون بالا تجویز می شود. میتوانید برش‌های هندوانه کامل را فریز کنید تا یک خوراکی خوب در یک روز تابستانی داشته باشید.

3. سرشار از فیبر 

یکی دیگر از مزایای پوست هندوانه این است که منبع غنی از فیبر است. رژیم غذایی سرشار از فیبر فواید زیادی برای سلامتی دارد، از جمله موارد زیر:

فیبر به حفظ حرکات منظم روده کمک می کند و ممکن است باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری های روده بزرگ شود.

فیبر می تواند به کاهش سطح کلسترول و قند خون کمک کند.

غذاهای حاوی فیبر سریعتر شما را سیر می کنند و به دستیابی و حفظ وزن سالم کمک می کنند.

پس از این به بعد، به هیچ قسمت هندوانه رحم نکنید تا بدنی سلامت داشته باشید.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای