خبر فوری
شناسه خبر: 47901

با نزدیک شدن به هالووین:

13 خرافات کشاورزان آمریکایی را بدانید

به عنوان شغلی که هزاران سال وجود داشته است، فرهنگ فولکلور کشاورزی در طول قرن ها باقی مانده است و امروزه نیز توسط بسیاری آمریکایی در صنعت دنبال می شود.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی را بدانید

اخبار سبز کشاورزی؛ کشاورزی یک هنر باستانی است. به عنوان شغلی که هزاران سال وجود داشته است، فرهنگ فولکلور کشاورزی در طول قرن ها باقی مانده است و امروزه نیز توسط بسیاری در صنعت دنبال می شود. به دلیل نزدیک بودن به روز هالووین، ما 13 خرافات کشاورزی را جمع آوری کرده ایم که باید بدانید:

13 خرافات کشاورزان آمریکایی2در نور مهتاب محصول بکارید

طبق خرافات، ماه می تواند سلامت محصول شما را تعیین کند. محصولاتی که در روی زمین رشد می کنند، مانند لوبیا، نخود، یا کاهو، باید در نور یک ماه در حال کامل شدن کاشته شوند. محصولاتی که در زیر زمین رشد می‌کنند، مانند سیب‌زمینی، چغندر یا هویج، باید در تاریکی ماه کاشته شوند. کاشت در زمان نامناسب می تواند برداشت شما را نفرین کند.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی3اجساد و محصولات را با هم مخلوط نکنید

اگر برای حفر قبر از یک بیل مکانیکی یا سایر ماشین آلات کشاورزی استفاده کردید، دیگر هرگز نباید از آن برای کارهای کشاورزی خود استفاده کنید. تجهیزات عملیاتی که برای حفر قبر در مزرعه شما استفاده می شود، محصولات شما را آزار می دهد و باعث پوسیدگی آنها می شود. با این حال، برخی می گویند که اگر کشیش تجهیزات را با آب مقدس برکت دهد، می توان دوباره از ماشین آلات استفاده کرد.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی4باران را پیش بینی کنید

اگر می خواهید بدانید که آیا در شرف بارندگی هستیم، نمای بیرونی تجهیزات کشاورزی خود را بررسی کنید. اگر فلز در حال تجمع متراکم باشد، باران در راه است. از دیگر نشانه‌های بارش قریب‌الوقوع می‌توان به جوجه‌هایی اشاره کرد که سر خود را زیر بال‌های خود پنهان کرده‌اند و گرازهایی که شروع به درگیری می‌کنند.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی5روزهای جمعه پروژه جدیدی وجود ندارد

پایان هفته برای ادامه یا اتمام کار عالی است، اما توصیه نمی‌شود که هیچ پروژه جدیدی را در روز جمعه شروع کنید. چه شخم زدن، چه حفاری یا ترکیب، فولکلور می گوید که اگر در روز جمعه کارتان را شروع کنید، بدبختی قطعاً برای کار شما خواهد آمد. برخی دیگر از این هم فراتر می روند و می گویند که شما حتی نباید در روز جمعه تحویل را بپذیرید یا اوراق اداری را امضا کنید، زیرا این تراکنش ها نفرین خواهند شد.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی6پیدا کردن منابع مهم توسط جادوگران

افسانه می گوید که برخی از مردان، معروف به Dowsers یا Witcher، می توانند محل آب زیرزمینی یا فلزات و جواهرات مدفون شده را تشخیص دهند. در این آیین، این مردان یک شاخه بید چنگالدار یا میله دوزی دیگر را روی زمین خود حمل می کنند و وقتی نوک چوب به سمت زمین خم می شود (بدون اینکه شخص آن را حرکت دهد)، نشان می دهد که منابع مهمی در زیر آن قرار دارند.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی7مقداری غذا را جا بگذارید

به خصوص در مزارع کوچک، کارگران در طول فصل سیلو اغلب بر این باورند که خوش شانسی است که ناهار خود را در بالای یک عدل صرف کنند و کار خود را بررسی کنند. با این حال، گفته می شود که اگر مقداری از ته غذا را برای پری های مزرعه باقی نگذارید، می تواند آنها را عصبانی کند و برای شما و مزرعه تان بدشانسی بیاورد.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی14ابزارهای حفاری را بیرون نگه دارید

کشاورزان اولین کسانی هستند که به شما خواهند گفت که آوردن بیل یا هر وسیله حفاری دیگر در خانه بدشانسی است. این ابزارها را بیرون نگه دارید، در غیر این صورت ممکن است خطر کند که خانه خود را در چاله ای از بدشانسی حفر کنید.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی8از شمال به جنوب بکارید

این یک باور قدیمی است که محصولاتی که از شمال به جنوب کاشته می‌شوند، محصول سالم‌تری نسبت به محصولاتی که از شرق به غرب کاشته می‌شوند، تولید می‌کنند. قبل از شروع خاک‌ورزی یا شخم زدن، مطمئن شوید که تراکتور خود را به چه سمتی هدایت می‌کنید تا بهترین ثروت ممکن را ایجاد کنید.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی9درختان تنها را به حال خود بگذار

یک درخت منفرد ممکن است در طول فصل برداشت و یا فصل سیلو سد راه باشد، اما ممکن است ایده خوبی باشد که آن را به حال خود رها کنید. فولکلور می گوید کوتاه کردن یا بریدن درختی که به تنهایی در یک مزرعه ایستاده است، به ویژه درخت زالزالک، می تواند جانورانی را که در تنه آن زندگی می کنند خشمگین کند و برای شما بدشانسی بیاورد.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی10یک بلوط با خود داشته باشید

طبق اسطوره های باستانی، بلوط ها نمادهای قدرتمندی از باروری و عمر طولانی هستند. آنها نه تنها می توانند سلامتی را برای شما به ارمغان بیاورند، بلکه می توانند محصولات شما را نیز برکت دهند. بنابراین، قبل از اینکه وارد تراکتور شوید، یک بلوط را در جیب خود بیاندازید.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی11زیر نردبان راه نروید

البته، راه رفتن زیر نردبان ها می تواند از نظر فیزیکی خطرناک باشد، زیرا رهگذر ممکن است با هر چیزی که از نردبان به زمین بیفتد یا توسط خود نردبان برخورد کند. با این حال، کسانی که خرافاتی هستند به شما خواهند گفت که نردبانی که به دیوار تکیه داده شده، مثلثی را تشکیل می دهد که نماد مقدس تثلیث در مسیحیت است. تصور می‌شود شکستن مثلث توهین آمیز است و می‌تواند به عنوان دعوتی از ارواح بدخواه برای تصاحب شما یا مسموم کردن سرزمین شما باشد.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی12چوب فندق جادوی سیاه به همراه دارد

برخی از کشاورزان خرافاتی که از برخورد تصادفی ارواح تاریک با جادوی سیاه احتیاط می کنند، معتقدند که باید از هر گونه ابزاری که دسته آن از چوب فندق ساخته شده است اجتناب کنید. افسانه می گوید که این نوع چوب توسط جادوگران برای جاروهای خود و توسط درویدها برای عصای خود استفاده می شد.

13 خرافات کشاورزان آمریکایی13از روز سیزدهم اجتناب کنید

عدد 13 به عنوان یک عدد بدشانس شناخته می شود، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از کارگران سالمند سعی می کنند در روز سیزدهم ماه از کار در مزارع خودداری کنند. دیگران یک قدم جلوتر می روند و همچنین در روز سی و یکم هر ماه کار را متوقف می کنند و معتقدند که آن روز (برعکس 13)  بدشانس تر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای