آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44229

گروه رسانه‌ای گزارش، 50 سال اطلاع‌رسانی

حدود 50 سال افتخار و اطلاع‌رسانی مدیران گروه ـ چاپ و توزیع بیش از ۱۰ میلیون نسخه افتخار آمیز ثلث قرن فراز و نشیب در اطلاع‌رسانی

گروه رسانه‌ای گزارش،  50 سال اطلاع‌رسانی

از کجا شروع کردیم؟

در دهه شصت تنها سه، چهار نشریه ماهانه (صنعت حمل و نقل، آدینه، دنیای سخن و…) در سطح کشور فعال بودو با توجه به جمعیت کشور که آن زمان از مرز ۴۰ میلیون گذشته بود و نظر به افزایش آمار مدیران و سرمایه‌گذاران روشنفکر و تحصیل‌کرده که برای پیشرفت و توسعه فعالیت‌های تولیدی اقتصادی خود و اقناع نیازهای روحی و فرهنگی(به ویژه اینکه شبکه‌های مجازی هنوز شکل کامل نگرفته بود) علاقمند به مطالعه نشریات ملی بودند ماهنامه گزارش پایه‌گذاری شد.

تاریخچه

ماهنامه سراسری گزارش در سال ۱۳۶۹ از وزارت فرهنگ (به شماره ۱۲۱۷/۱۰۲) مجوز انتشار با روش اقتصادی، اجتماعی را دریافت کرد.

شماره نخست این ماهنامه آبان ۱۳۶۹در ۶۴ صفحه، در یک دفتر استیجاری در میدان شاهرضا (انقلاب) تهران منتشر و در سراسر ایران توزیع شد. نشریه بعدها مجوز سیاسی را نیز دریافت و در استان‌ها بزرگ نیز دفاتری دایر نمود.

موسس و پایه‌گذار

مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه ابوالقاسم گلباف از دانش‌آموختگان و روزنامه نگاران ـ قبل از انقلاب و دارای بیش از ۱۰۰۰ مقاله، گزارش، تحلیل اقتصادی، کشاورزی، اجتماعی، سیاسی و مصاحبه‌های تصویری، مکتوب و با چهره‌های معروف داخلی و خارجی است که در همة رسانه‌های گروهی اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌های داخلی و خارجی چاپ، منتشر و منعکس شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای