آخرین خبرها:
شناسه خبر: 20630

استخدام برای شیرین‌ترین شغل

استخدام برای شیرین‌ترین شغل/یک شرکت تولیدکننده شیرینی کانادایی یک پیشنهاد بسیار شیرین ارائه داده است.

استخدام برای شیرین‌ترین شغل
یک شرکت تولیدکننده شیرینی کانادایی یک پیشنهاد بسیار شیرین ارائه داده است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، یک شرکت سازنده موادی، از قبیل شکلات، آدامس و لیکور که به‌صورت آنلاین محصولات خود را عرضه می‌کند، یک اطلاعیه استخدام با دستمزد سالانه 78هزار دلار (معادل 100 هزار دلار کانادا) بری یک کار خانگی اعلام کرده است.
وظایف محوله این شرکت شامل اداره کردن میتینگ‌ها و جلسات مرتبط با شیرینی‌ها، ریاست بر امتحان کننده‌های طعم شیرینی و سایر موارد مربوطه است. تاکنون صدها نفر برای احراز این شغل برگه درخواست را پرکرده‌اند.
جمال حجازی، مدیر اجرایی این شرکت، در این باره گفت: تعداد زیادی از متقاضیان گفته‌اند که حاضر هستند، به‌صورت خانوادگی در شغل «مزه کردن» شیرینی‌ها شرکت کنند که جای شگفتی دارد.

یک شرکت تولیدکننده شیرینی کانادایی یک پیشنهاد بسیار شیرین ارائه داده است. یک شرکت تولیدکننده شیرینی کانادایی یک پیشنهاد بسیار شیرین ارائه داده است.

آقای جمال حجازی که اهل ایران است و به‌دنبال جذب مخاطبان بیشتر گفت: باید آزمایش‌کنندگان مزه شیرینی‌ها، خاطرات خود را درباره طعم و مزه آن‌ها در گذشته به یاد آورده و به‌طور روزانه این خاطرات را ارائه دهند.
این شرکت در خارج از شهر تورنتو کانادا توسط اعضای یک خانواده (خواهر و برادر) که در آن منطقه زندگی می‌کنند، تاسیس شده است. والدین این خانواده صاحب شیرینی فروشی و رستوران هستند.
حجازی می‌گوید: در سال 2018 یکی از برادرهایش این شیرینی‌پزی را برپا کرد و مادرش دومین کارمند آن بود. پس از آن سایر خواهران و برادران نیز به آن کار پیوستند. این خانواده امیدوارند که شرکت آنها تفاوتی اساسی با سایر شرکت‌های مشابه آنلاین تولید شیرینی داشته باشد.
این شرکت 340 هزار دنبال کننده در اینستاگرام و سه میلیون در Tik- Tok دارد.
حجازی می‌گوید: این شرکت در حال تدارک و تهیه شیرینی برای جشن‌های هالوین است که می‌تواند 40 درصد فروش را به خود اختصاص دهد.
او همچنین یادآوری کرد: این موضوع که در رسانه‌های ارتباط جمعی گفته شده متقاضی این شغل باید ماهانه سه هزار و 500 تکیه شیرینی را برای تعیین طعم آنها بخورد، صحت ندارد. این تعداد حدود 117 عدد در یک روز است که البته آن هم بسیار زیاد است.

منبع: C NN.COM

Help Wanted:$78,000 a Year to taste candy while sitting on your couch

مترجم: مهدی رجول دزفولی

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای