خبر فوری
شناسه خبر: 41479

افتخار آفرینی شرکت زانوس در ششمین نمایشگاه کشاورزی ایفارم

شرکت بین‌‌المللی زانوس بزرگ‌ترین تولیدکننده سازه‌های گلخانه‌ای در سراسر کشور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی آیفارم با هدف معرفی محصولات جدید حضور یافت.

افتخار آفرینی شرکت زانوس در ششمین نمایشگاه کشاورزی ایفارم

اخبار سبز کشاورزی ؛ این شرکت با برپایی نشست‌ و ارائه اطلاعات کارشناسی توجه متخصصین، گلخانه‌داران و تجهیزکنندگان را جلب کرد.

فعالیت‌های زانوس

مهندس ارشادی مدیر عامل شرکت بین‌‌المللی زانوس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این شرکت در تولید و ساخت سازه‌های گلخانه‌ای در سراسر کشور، ایجاد شرایط آسان و مطمئن جهت تولید و کشت با کیفیت، ارائه مشاوره جهت اطلاع از محصولات و سازوکارهای آن، تجزیه و تحلیل بازار کار و ارائه بهترین پیشنهادات به مشتریان کوشا است.

وی افزود شرکت زانوس در ارتقای کیفیت محصولات، ارزان‌سازی و مقاوم‌سازی، ساخت سازه‌های گلخانه‌ای، افزایش سطح آگاهی و توانمندی نیروی انسانی پیش قدم بوده است و مفتخر است تا سال 1402، حدود 6 درصد از تجهیزات گلخانه ای را در بازارهای داخلی و خارجی را تامین کرده است.

 

حضور شرکت زانوس در نمایشگاه گل و گیاه هلند

مهندس ارشادی در ادامه گفت: از آنحا که تجهیزات شرکت مورد توجه فعالان دیگر کشورها قرار گرفته است آبان ماه امسال در نمایشگاه بین المللی گل و گیاه هلند (امستردام) مشارکت و حضور فعالی خواهیم داشت .

خاطر نشان می‌سازد مجموعه زانوس ارائه دهنده محصولات و سازه‌های گلخانه‌ای باکیفیت و ارزان و فعال در بازارهایی ملی و فراملی و ارائه مدل جدید کسب و کار در حوزه ساخت و تجهیز گلخانه و ایجاد ارزش افزوده کشاورزی و شرایط مورد نیاز جهت پروش گل گیاه وساخت گلخانه های هوشمند با استفاده از دستگاه‌های هوش مصنوعی و حسگرها دستگاهی کنترلی و همچنین در تسهیل آبیاری و کنترل محیط گلخانه است.

 

شماره‌های تماس:

34016872_026

34016878_026

34016874_026

34016876_026

پشتیبانی: ceo@xanoos.com

آدرس: کرج، شهرک صنعتی کوثر دوم غربی

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای