خبر فوری
شناسه خبر: 39815

شخص رئیسی مسئول مستقیم اخراج اساتید

دکتر نوری قزلجه نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس، شخص رئیس‌جمهور را مسئول مستقیم اخراج استادان فهیم دانشگاه دانسته

شخص رئیسی مسئول مستقیم اخراج اساتید

رئیسی اگر دانشگاه رفته بود قدر اساتید را می‌دانست

دکتر نوری قزلجه نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس، شخص رئیس‌جمهور را مسئول مستقیم اخراج استادان فهیم دانشگاه دانسته و می‌گوید: چنین اقدامی آینده علمی و پژوهشی کشور و به‌تبع آن توسعه و پیشرفت را درچار مشکل خواهد کرد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ وی می‌گوید: این‌گونه اقدامات مربوط به چندین قرن پیش و مدیران صدها سال قبل بوده که دنیا خسارت‌های آن را تجربه کرد و از آن برگشته‌اند.
بیشتر بخوانید: سمت جهانی برای استاد اخراجی دانشگاه شریف+عکس

اخراج اساتید خلاف اصول آزادی بیان است

با توجه به اینکه تحصیل دوران دبیرستان و دانشگاه ذهن افراد را روشن می‌کند و با دانایی بر اساس قانون عمل می‌کنند، دکتر نوری می‌گوید: این اقدامات خلاف روشن قانون اساسی و خلاف روشن اصول مترقی در حوزه‌های کرامت انسانی، آزادی بیان و اندیشه برابری همه مردم ایران در مقابل قانون است.

اخراج اساتید به زودی به حوزه‌های علمیه می‌رسد

دکتر نوری معتقد است رئیس جمهور با این فرمان کشور را به جاهای خطرناکی می‌برد.
وی گفت: اگرچه متاسفانه اکثریت مجلس درباره اخراج اساتید غیرهمسو با دولت هماهنگ هستند! اما دیگران به این دلخوش نباشند که به ما کاری ندارند، زیرا این حرکت ضد دانش و ضد اندیشه و آزادی بیان به‌زودی به حوزه‌های علمیه هم خواهد رسید.
بیشتر بخوانید: نمایندگان مجلس: توطئه رسانه‌های خارجی است!

اعتراض مجلسی‌های فهیم

دکتر غلامرضا نوری قزلجه، دارای دکترای سیاست و توسعه کشاورزی و عضو حزب کارگران سازندگی است که دوره‌های نهم و یازدهم (این دوره) نمایندگی مجلس را عهده‌دار بود و اینک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای