خبر فوری
شناسه خبر: 43953

جذب بازدیدکنندگان حرفه‌ای در نمایشگاه جامع کشاورزی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی در روز دوم پربازدید کننده تراز دیروز بود. در دومین روز فعالیت، نمایشگاه جامع کشاورزی پذیرای جمع زیادی از علاقه‌مندان

جذب بازدیدکنندگان حرفه‌ای در نمایشگاه جامع کشاورزی
دهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی در روز دوم پربازدید کننده تراز دیروز بود. در دومین روز فعالیت، نمایشگاه جامع کشاورزی پذیرای جمع زیادی از علاقه‌مندان بود، به‌گونه‌ای که در اکثر غرفه‌های نمایشگاه مشتریان بالقوه و بالفعل برای انجام مذاکرات تجاری و فنی حضور داشتند.

سهولت دسترسی

اخبار سبز کشاورزی ؛ از این جهت، نمایشگاهی که در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است نسبت به نمایشگاهی که این روزها در ایران مال برگزار می‌شود و نهاده‌ها و تجهیزات عمدتا وارداتی را به نمایش درآورده است، تفاوت دارد؛ چراکه سهولت دسترسی به مرکز نمایشگاهی تهران، میزان مراجعه به این نمایشگاه را به شدت افزایش داده و تفاوت ملموسی میان بازدیدکنندگان این دو نمایشگاه به چشم می‌خورد.

بازدیدکنندگان حرفه‌ای

نکته جالب در مورد بازدیدکنندگان نمایشگاه جامع، حرفه‌ای بودن اکثر افرادی است که در غرفه‌ها حضور پیدا کرده‌اند.
گرمای مذاکرات فی‌مابین بازدیدکنندگان و غرفه‌داران و بالاخص غرفه‌هایی که مذاکرات فروش را محور گفتگو‌های خود قرار داده و می‌دهد، گواه آن است که شرکت‌کنندگان ازجمله افرادی حرفه‌ای هستند که هدفمند به نمایشگاه و غرفه‌های آن وارد شده‌اند.
جالب است که برخی از غرفه‌های خارجی ازجمله غرفه‌های چینی برای تعامل با مشتریان ایرانی از مترجم استفاده کرده‌اند و علاوه‌بر آن برخی چینی‌ها در حد توانایی گفتگوی ساده با مشتریان ایرانی، فارسی را فراگرفته‌اند.

افزایش بازدید‌کنندگان

حجم بازدید‌کنندگان از دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی به نسبت روز نخست افزایش ملموسی داشته و به همین دلیل و با توجه به روزهای پایانی هفته و تعطیلی آن گمان می‌رود که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این تعداد به اوج برسد. نمایشگاه جامع کشاورزی در حالی این روزها دهمین دوره برگزاری خود را سپری می‌کند که چشم‌انداز روشنی برای برگزاری در دوره‌های آتی دارد، به‌ویژه حضور برخی شرکت‌های اروپایی و آسیایی، چشم‌انداز روشنی برای توسعه این نمایشگاه و نیل به یک نمایشگاه بین‌المللی تمام عیار به‌وجود آورده است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای