نمایشگاه جامع کشاورزی، شاخص نمایشگاههای ایران
تبلیغات وسیع و هدفمند همراه با مدیریت خوب نمایشگاهی موجی از بازدید استانها و هیاتهای تخصصی را برای غرفهداران هشتمین نمایشگاه بینالمللی ادوات کشاورزی
تبلیغات وسیع و هدفمند همراه با مدیریت خوب نمایشگاهی موجی از بازدید استانها و هیاتهای تخصصی را برای غرفهداران هشتمین نمایشگاه بینالمللی ادوات کشاورزی، نهادهها و سیستمهای نوین آبیای همزمان با دهمین نمایشگاه بینالمللی جامع نهادههای کشاورزی به همراه داشت.
اخبار سبز کشاورزی ؛ دکتر علیرضا صدرزاده، مدیرعامل شرکت مدیریت پروژههای نمایشگاهی، در گفتوگو با اخبار سبز کشاورزی از ابتکارات جدید در این نمایشگاه خبر داد و گفت: از جمله اینها ساخت تیزرهای تبلیغاتی اختصاصی برای غرفهداران با نام خودشان، تبلیغ در پیج اینستاگرامی و… بود.
دکتر صدرزاده که تجربه دو دهه مدیریت نمایشگاهی در سطح استانی، ملی و بینالمللی را در کارنامه خود دارد، افزود: در این نمایشگاه بینالمللی با هدف رونق کسب و کار غرفهداران 380 تیزر تبلیغاتی بهصورت کارت دعوت و با نام خود شرکتهای حاضر ساخته شد و 380 تیزر تبلیغاتی نیز جهت معرفی شرکتها همراه با سردر غرفه آنها تهیه شد و در اختیار آنان قرار گرفت که خوشبختانه هر شرکت تیزرها را برای مشتریان و دیگر گروههای مرتبط به خود ارسال کرد و برآورد میشود در مجموع بیش از 200 هزار متخصص و کارشناس از تاریخ برگزاری نمایشگاه و شرکتهای حاضر در آن با خبر شدند.
صدرزاده ضمن تشکر از روابط عمومی جهاد کشاورزی گفت: همکاری وزارتخانه و ارسال پوستر و نامه دعوت از کارشناسان وزارتخانه در 31 استان نیز موجبات حضور همگانی در نمایشگاه را فراهم کرد.
از طرفی 15 روز قبل از برپایی و افتتاح نمایشگاه جامع روز شمار نمایشگاه در سایتها، پایگاههای خبری و تلگرامی پیگیری افراد را درپی داشت.

کار بر روی مصرفکننده نهایی
صدرزاده همافزایی و رونق کار شرکتهای مشارکتکننده در مذاکرات b2c اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه مصرفکننده نهایی (کشاورز و خریدار کالا) و جنس را در غرفه مشاهده کرده و در بازگشت به استان خود از فروشگاههای عرضهکننده نهادههای درخواست همان سم یا کود با برند مشخص را مینماید که حرکت اقتصادی خوبی را رقم میزند.
بلوغ نمایشگاه
مدیرعامل شرکت مدیریت پروژههای نمایشگاه در ادامه به سابقه کار این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هشتمین نمایشگاه اکنون به بلوغ نسبی رسیده و در تقویم اکثر بهرهبرداران، سرمایهداران، تامینکنندگان و کشاورزان جای خود را باز کرده؛ به نحوی که از دو تا سه ماه قبل، بسیاری از این افراد برای سفارش خرید سال زراعی منتظر برپایی آن بودهاند.
غرفهسازی استثنایی
با توجه به اینکه نمایشگاه در سال گذشته برای غرفهداران بازگشت سرمایه و بهبود کسب و کار داشته امسال غرفهها بسیار شکیلتر و مدرنتر ساخته شده و حالت ویژه و استثنایی داشته است.
