آخرین خبرها:
شناسه خبر: 25223

ایران تحت تاثیر تنش آبی

ئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: ایران در منطقه‌ای از دنیا قرار گرفته که به شدت تحت‌تاثیر تنش آبی بوده و پیامدهای آن خشکسالی‌های ممتد

ایران تحت تاثیر تنش آبی
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: ایران در منطقه‌ای از دنیا قرار گرفته که به شدت تحت‌تاثیر تنش آبی بوده و پیامدهای آن خشکسالی‌های ممتد و افزایش مخاطرات جوی از جمله افزایش خزنده طوفان‌های گردوخاک است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در مراسمی با حضور رئیس سازمان هواشناسی کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، مدیر کل حوزه ریاست سازمان هواشناسی و معاون توسعه منابع استاندار و جمعی از مدیران کل استان، ناصر ملکی مدیر کل پیشین هواشناسی استان ایلام تکریم و سیروس نادری زرنه به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.
سحر تاجبخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در این مراسم گفت: کشور ما در منطقه‌ای از دنیا قرار گرفته که به شدت تحت تاثیر تنش آبی بوده و پیامدهای آن خشکسالی‌های ممتد و افزایش مخاطرات جوی از جمله افزایش خزنده طوفان‌های گردوخاک است که باید راهکارهایی برای آن داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیریت کشور ما در شرایط فعلی یک مدیریت جهادی است شرایط کشور، هم از لحاظ سیاسی، هم از لحاظ اقتصادی و تحریم‌ها، هم از لحاظ بحران‌های جوی که حوزه فعالیت ماست شرایط پیچیده‌ای دارد و آن چیزی که از مدیران انتظار داریم مدیریت جهادی است.
در ادامه این مراسم سیروس نادری‌زرنه، مدیرکل جدید هواشناسی استان ایلام ضمن تشریح وضعیت شبکه ایستگاه‌های هواشناسی استان، احداث ایستگاه‌های اقلیم‌شناسی خودکار چوار و هلیلان و ارتقاء ایستگاه‌های اقلیم‌شناسی و باران‌سنجی سنتی به خودکار و توجه جدی به مسائل و مشکلات ایستگاه‌های استان و توسعه شبکه هواشناسی استان را به عنوان اولویت‌های کاری خود برشمرد.
به گزارش سازمان هواشناسی کشور، در حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور "سیروس نادری زرنه" به عنوان مدیر کل جدید هواشناسی ایلام معرفی و از زحمات "ناصر ملکی" مدیر کل پیشین این اداره کل تقدیر شد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای