آخرین خبرها:
شناسه خبر: 41880

برند میثاق حامی امنیت غذایی

برادران خاکپور از دهه 60 با جلب اعتماد باغداران سراسر کشور صادرات خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس و سپس اروپا توسعه دادند.

برند میثاق حامی امنیت غذایی

برادران خاکپور از دهه 60 با جلب اعتماد باغداران سراسر کشور صادرات خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس و سپس اروپا توسعه دادند.

اخبار سبز کشاورزی ، در این میان، محمدعلی خاکپور که از فعالان صاحب‌نام حق‌العمل کاری در میدان انبار غله سابق (همراه پدر و برادران) بود و برند «میثاق» را جهانی کرد، هم‌اینک در میدان میوه و تره‌بار مادر به عرضه انواع محصولات مبادرت می‌ورزد.

برند میثاق با مدیریت خانم شیرین تقوی در پاییز 1402 در بازار میوه و تره‌بار مادر تهران برای درجه‌بندی، بسته‌بندی و عرضه محصولات باکیفیت فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت با هدف شناخت، تولید و عرضه عمومی محصولات ارگانیک، سبد میوه تزئینی (برای مجالس، مهمانی، تالارهای پذیرایی، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها)، تولید میوه خشک و همچنین تمامی فرآورده‌هایی که از میوه انگور می‌توان به روش ارگانیک و سنتی به دست آورد، ایجاد شده و در جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه در زمینه استفاده از محصولات ارگانیک تلاش می‌کند.

خانم تقوی در این رابطه می‌گوید: یکی از افتخارات من در این راه این است که از تخصص چند تن از اساتید به‌عنوان مشاور و راهنما بهره بردم و تلاش ما در این مجموعه با پشتوانه علمی و دانشگاهی همراه است.

مدیر برند میثاق در ادامه اهداف و برنامه‌های شرکت را که در راستا و امتداد مدیریت آقای محمدعلی خاکپور، پیشکسوت این بخش است، چنین بر شمرد:

- فراهم نمودن بستر مناسب جهت عرضه محصولات ارگانیک، سالم، طبیعی در بسته‌بندی‌های منحصربه‌فرد برای عموم علاقه‌مندان و در این راستا شناسایی انواع محصولات مذکور و گردآوری آنها و اطلاع‌رسانی عمومی و دسترسی عمومی به این محصولات.

- ارائه مشاوره به تولیدکنندگان و کشاورزانی که تمایل دارند در راستای ارگانیک نمودن محصولات و تولیدات خود اقدام کنند.

- شناسایی محصولات طبیعی و سالم موجود در روستاها یا نقاط بکر طبیعت و بررسی و آزمایش میزان سلامت آنها و در نهایت عرضه محصولات بسته‌بندی شده باکیفیت و در سایزهای مناسب به عموم مردم.

- اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی جهت بالا بردن آگاهی عمومی جامعه نسبت به محصولات ارگانیک با هدف ارتقای سلامت افراد جامعه و کمک به دوستی جامعه ایرانی با محیط زیست.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای