آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27356

برگزاری مجمع سالیانه انجمن تولیدکنندگان کود شیمیایی

مجمع عمومی عادی سالانه انجمن صنفی تولیدکنندگان کودهای کشاورزی، امروز ساعت 9 صبح در هتل قلب تهران و با حضور دکتر عسکری،

برگزاری مجمع سالیانه انجمن تولیدکنندگان کود شیمیایی
مجمع سالیانه انجمن تولیدکنندگان کود شیمیایی در سال 1401 در مرکز همایش‌های هتل قلب در تهران با حضور اعضای هیات رئیسه انجمن، اعضای این انجمن و خبرنگاران برگزار شد.
اخبار سبز کشاورزی، پیش از برگزاری این مجمع، فرشاد طیاری، نماینده انجمن در ستاد برگزاری نمایشگاه جامع کشاورزی و خزانه‌دار انجمن گزارش از مجموعه فعالیت‌های انجام شده برای برگزاری این نمایشگاه ارائه کرد.
وی با بیان این که برای هیچ یک از شرکت‌ها به جز شرکت‌های حامی مالی جانمایی صورت نگرفته است، گفت: ممکن است در سال‌های آینده جانمایی شرکت‌های در سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی از طریق قرعه انجام گیرد.
وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه بین المللی محدودیت زیادی برای در اختیار گذاشتن فضا برای شرکت‌های داشته ایم گفت: با توجه به محدودیت فضا ناچار شدیم از هر یک تقاضاهای دریافت شده حدود 20 تا 30 درصد بکاهیم تا امکان حضور تعداد بیشتری از اعضای انجمن در نمایشگاه جامع کشاورزی فراهم شود.
طیاری به برگزاری نشست خبری در انجمن تولیدکنندگان کود کشاورزی در زمینه تشریخ برنامه‌های انجمن در نمایشگاه جامع کشاورزی اشاره و اضافه کرد: در نشست خبری 43 خبرنگار از رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و مکتوب حضور داشتند و برنامه‌های انجمن در این نمایشگاه تشریح شد.
پس از این گزارش، مجمع سالانه انجمن با ریاست اعضای هیات رئیسه موقت برگزار شد.
علی رحیمی، ایرج خسروشاهی، دکتر تهرانی، فرخ طیاری، سودا محمدزاده که به ریاست نشست را برعهده گرفته بود در محل هیات رئیسه استقرار یافتند و براساس دستورکار اعلام شده مقرر شد که پس از ارائه گزارش‌های قانونی، انتخابات برای انتخاب بازرس برگزار شود.
در گزارش عملکرد هیات رئیسه انجمن، نعمت طلب دبیر انجمن به برگزاری 22 جلسه حضوری و مجازی اشاره کرد و گفت برای تسهیل صادرات کود رایزنی‌هایی صورت گرفت اما با دستور مستقیم معاون وزیر صادرات برخی کودها به طور کلی ممنوع اعلام شد.
وی برگزاری جلسات متعدد با وزارت جهاد کشاورزی و سایر نهاده‌ها ذی ربط و پیگیری مشکلات تولید کودهای فسفاته و پلاس و جذب 34 عضو جدیدی را از دیگر فعالیت‌های این انجمن ذکر کرد و گفت: البته تعداد زیادی از شرکت های خواهان عضویت در انجمن بوده اند که فقط 34 شرکت از این تعداد با معیارهای این انجمن منطبق و مطابق بوده‌اند.
در ادامه جلسه گزارش بازرس انجمن ارائه و در آن بیوک مقصودی اعلام کرد که هزینه کودهای انجمن در راستای فعالیت های انجمن بوده و عملکرد هیات رئیسه مور تایید بازرس بوده است.
فرشاد طیاری خزانه‌دار انجمن از دیگر گزارش دهندگان این نشست بود که اعلام کرد: موجودی صندوق انجمن در ابتدای فعالیت های هیات رئیسه فعلی 318 میلیون تومان بوده است که اکنون با احتساب حق رهن ساختمان انجمن، به بیش از 2 میلیارد تومان بالغ شده است.
وی اعلام کرد که از محل برگزاری نمایشگاه جامع کشاورزی منافعی نیز عاید انجمن های مرتبط و برگزار کننده خواهد شد.
در این نشست انتخاب بازرس انجمن صورت گرفت و آقایان مجدی منصوری و حیدر اسماعیل زاده به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل انجمن برگزیده شدند.
در پایان این نشست مجمع فوق العاده انجمن سالانه تولیدکنندگان کود کشاورزی نیز برگزار و با اخراج اعضای که به خاطر عدم پرداخت حق عضویت انجمن تعلیق شده بودند، مخالفت شد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای