آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27858

حفظ جایگاه برند هدف اصلی شرکت گیاه از حضور در نمایشگاه

حضور در نمایشگاه از جهت حفظ ارتباط با مخاطبان و مشتریان برای شرکت گیاه اهمیت دارد و این شرکت به‌جای توجه به فروش و توسعه بازار، انتظار دارد

حفظ جایگاه برند هدف اصلی شرکت گیاه از حضور در نمایشگاه
حضور در نمایشگاه از جهت حفظ ارتباط با مخاطبان و مشتریان برای شرکت گیاه اهمیت بالایی برخوردار است و این شرکت به‌جای توجه به فروش و توسعه بازار، انتظار دارد که نمایشگاه از منظر برندینگ برای شرکت گیاه کارکردهای لازم را داشته و ثمربخش باشد.
اخبار سبز کشاورزی ؛ نادر کریمی جونی | بهزاد کمندی، مدیر فروش شرکت گیاه، که در غرفه این شرکت در نهمین نمایشگاه جامع کشاورزی با خبرنگار پایگاه خبری مزرعه سبز سخن می‌گفت با بیان مطلب فوق به سابقه برگزاری نمایشگاه‌های کشاورزی در تهران اشاره و اضافه کرد: نمایشگاه‌هایی که در بوستان گفتگو برگزار می‌شد از جهات گوناگونی و ازجمله فضای نمایشگاهی دارای محدودیت‌ها و مشکلات زیادی بود که با برگزاری نمایشگاه در این محل نمایشگاه بین المللی، محدودیت‌ها و مشکلات پیشین رفع شده است.
وی برگزاری نمایشگاه جامع کشاورزی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران را بهترین اتفاق در این حوزه طی ده سال اخیر عنوان کرد و در این باره توضیح داد: تجمع تولیدکنندگان کود، سم و ادوات کشاورزی در واقع بهترین رخداد کشاورزی در ده سال گذشته است؛ چراکه پیش از این نمایشگاه‌های متعدد و به‌صورت متفرق برگزار می‌شد؛ اما این نمایشگاه با گرد هم آوردن همه فعالان در این حوزه‌ها و در صدرت اضافه شدن واردکنندگان به این مجموعه کیفیت و تاثیر نمایشگاه از اینکه هست نیز بهتر می‌شود.
کمندی با بیان اینکه شرکت گیاه در هر نمایشگاهی شرکت نمی‌کند، اضافه کرد: در هیچ یک از نمایشگاه‌های شهرستان‌ها حضور نداریم و در تهران نیز هر چند سال یکبار و برای تجدید دیدار با مخاطبان و مشتریان قدیمی و فعلی‌مان حضور پیدا می‌کنیم.
وی افزود: البته وقتی در نمایشگاهی حضور می‌یابیم تمام توان خود را برای حضوری قدرتمند به‌کار می‌گیریم.
مدیر فروش شرکت گیاه این شرکت را قدیمی‌ترین تولیدکننده سموم کشاورزی در ایران معرفی کرد و با یاد مرحوم دکتر خصوصی پدر سموم کشاورزی ایران، انتقال پیام شرکت گیاه به مخاطبان و دیدار و تجدید دیدار با شرکای تجاری و مالی شرکت را هدف از حضور در نمایشگاه کشاورزی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه پس از پایان بیماری کووید19 این اولین بار است که شرکت متبوعش در یک نمایشگاه حاضر می‌شود، گفت: کمتر یا حداکثر معادل ده درصد مراجعه‌کنندگان به غرفه این شرکت در شمار مشتریان جدید شرکت گیاه قرار می‌گیرند؛ چراکه اصولا شرکت گیاه راهبرد خویش درمورد حضور در نمایشگاه را توسعه بازار و افزایش مشتریان جدید تعریف نکرده و فروش خود در تهران و شهرستان‌ها را از طریق شبکه فروش خود انجام و گسترش می‌‌دهد.
وی حضور در چنین نمایشگاه‌هایی را موجب حفظ اعتبار شرکت نزد جامعه کشاورزی، مشتریان و مخاطبان دانست و گفت: نمایشگاه جامع کشاورزی در انجام این کارکرد برای شرکت گیاه مفید و موثر بوده است.
کمندی شرکت گیاه را یکی از سه برند نخست و مطرخ ایران در حوزه تولید و فروش نهاده‌های کشاورزی توصیف و اضافه کرد: 60 سال است که توانسته‌ایم در سطح برتر تولید و فروش کود و سم در ایران فعالیت کنیم و از این بابت برند ما دارای اعتبار در کشور است.
وی در پایان با استقبال از برگزاری نمایشگاه‌های جامع کشاورزی و حضور همه فعالان و تولیدکنندگان نهاده‌ها و ادوات کشاورزی در چنین نمایشگاهی، به جای خالی واردکنندگان نهاده‌های کشاورزی در این نمایشگاه اشاره کرد و خواستار اضافه شدن واردکنندگان به مجموعه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه شد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای