آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27802

طیف گسترده محصولات ملی شیمی کشاورز

برای بررسی رضایت مشتریان و کشاورزان از محصولات ملی شیمی کشاورز با کشاورزانی که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند و فروشگاه‌دارانی

طیف گسترده محصولات ملی شیمی کشاورز

ملی شیمی کشاورز از زبان کشاورزان

برای بررسی رضایت مشتریان و کشاورزان از محصولات ملی شیمی کشاورز با کشاورزانی که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند و فروشگاه‌دارانی که محصولات «ملی شیمی کشاورز» را عرضه و توزیع می‌کنند صحبت‌هایی داشتیم تا بیشتر با کم و کیف کار آشنا شویم.
اخبار سبز کشاورزی ؛ آقای محمدعلی تاری، یکی از نمایندگی‌های شرکت ملی شیمی کشاورز در استان حاصلخیز مازندران است، وی می‌گویند: 15تا 20سالی می‌شود که نمایندگی محصولات ملی شیمی کشاورز را دارم و در این مدت محصولات این شرکت مورد قبول کشاورزان و باغداران بوده است.

طیف گسترده محصولات ملی شیمی کشاورز طیف گسترده محصولات ملی شیمی کشاورز

تاری عنوان می‌کند: تولیدات ملی شیمی کشاورز علاوه‌بر کیفیت بالا، دارای طیف وسیعی از محصولات برای نیازهای کشاورزان است و تمام محصولات کود، سموم دفع آفات و بذور این شرکت از کیفیت مناسبی برخوردار است.
این نماینده شرکت ملی شیمی کشاورز در مازندران در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص تولید سموم جدید و کم‌خطر نیز گفت: طی این سال‌ها محصولات جدید زیادی به سبد تولیدات شرکت ملی شیمی کشاورز اضافه شده و موضوع سموم کم‌خطر و بی‌خطر مورد توجه شرکت بوده است.
وی که خود علاوه بر نمایندگی شرکت ملی شیمی کشاورز به کار کشاورزی نیز اشتغال دارد، گفت: کشاورزان از محصولات شرکت رضایت دارند.
بیشتر بخوانید: بازدیدکنندگان بین المللی در غرفه ملی شیمی کشاورز
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای