آخرین خبرها:
شناسه خبر: 40264

قیمت سگ در ایران

قیمت سگ در ایران سگ‌ها با توجه به سلیقه صاحبان‌شان انتخاب می‌شوند. معمولا در ایران قبل از دیدن سگ به‌صورت حضوری، در شبکه‌های مجازی سگ مورد نظر را انتخاب می‌کنند

قیمت سگ در ایران
سگ‌ها با توجه به سلیقه صاحبان‌شان انتخاب می‌شوند. معمولا در ایران قبل از دیدن سگ به‌صورت حضوری، در شبکه‌های مجازی سگ مورد نظر را انتخاب می‌کنند؛ به این معنی که یک سگ بالغ را در نظر می‌گیرند، درحالی که سگ کوچکی را خریداری می‌کنند.
اخبار سبز کشاورزی ؛ دکتر محمود نادرخانی، موسس مجموعه تربیتی و پرورش سگ «بیبرو» | این نوع خرید حیوان شاعبه‌های بسیار زیادی دارد. در این خرید معمولا آنچه در نظر دارید با آنچه خرید می‌کنید، هماهنگ نیست. هم از نظر ظاهری و هم از نظر رفتاری این‌گونه شتابزده خرید کردن یا به سرپرستی گرفتن کاملا اشتباه و چالش برانگیز است.
بیشتر بخوانیم: ممنوعیت ورود حیوانات به محوطه فرودگاهی و علل آن
بهتر است قبل از انتخاب سگ، مشاوره‌ای درمورد نژاد مورد نظر خود و میزان فرمان‌پذیری و سطح آموزش‌هایی را که نیاز است، بگیرید.

طراحی محیط بیرون برای سگ‌ها

طراحی محیط بیرون برای سگ‌ها
تمامی مواردی که گفته شد در قیمت سگ تاثیرگذار است. معمولا توله‌ها یا کاملا شبیه به والدین خود می‌شوند یا اینکه در صفات ظاهری حد وسطی را دارند.
اینکه سگ چه شکلی باشد، چقدر تراکم مو داشته باشد و چه سایزی باشد، نمی‌تواند روی دیگران تاثیرگذار باشد؛ بلکه بیشتر رفتار، صدا و واقی که می‌زند، میزان هیجانی که دارد و مواردی از این قبیل می‌تواند دیگران را آزرده کند یا تحت‌تاثیر قرار دهد.
بیشتر بخوانید : کدام سگ قیمت مناسبی دارد؟
پس با دیدن تصاویر و دیدن ویدیویی در اینستاگرام نمی‌توانید سگی را که مطابق با تفکر شماست انتخاب کنید. سگ‌ها قسمتی از آموزه‌های رفتاری را از پدر و مادر خود به ارث می‌برند و قسمتی را نیز کسب می‌کنند.
در یک ویدیوی یک دقیقه‌ای مولفه‌های رفتاری سگ نمایان نمی‌شود و باید توجه داشت که در کنار ظاهر، رفتار بیشترین تاثیر را در قیمت سگ دارد.

محیط زندگی عامل تغییر در رفتار سگ‌ها

محیط زندگی عامل تغییر در رفتار سگ‌ها

مولفه‌های رفتاری بیانگر تفاوت دو توله است

به‌عنوان مثال یک توله جرمن شپهرد را می‌توان به قیمت 5 تا 50 میلیون تومان خریداری کرد، توله 5میلیونی در سن زیر 120روزگی تفاوت چندانی با توله 50میلیونی از نظر ظاهری ندارد و صرفا مولفه‌های رفتاری بیانگر تفاوت دو توله است.
هر چه سن سگ بالاتر رود ظاهر بیشتر نمایان می‌شود و می‌توان در سن حدود 5 تا 6 ماهگی به ظاهر و اندازه حیوان پی‌برد.

سگ ایرانی بخرم یا خارجی؟ قسمت ششم

سگ ایرانی بخرم یا خارجی؟ قسمت ششم
بیشتر بخوانیم: کدام سگ پشم‌ ریز کمتری دارد؟

تفاوت سگ 50 میلیوتی با سگ 5 میلیونی در چیست؟

تفاوت سگ 50 میلیوتی با سگ 5 میلیونی در چیست؟ برای جواب دادن به این سوال باید نکات زیر را در نظر داشته باشیم؛
اول اینکه اگر 45 میلیون دیگر هم برای خرید سگ هزینه کنید نمی‌توانید سگی را که ژنتیک خوبی ندارد در یک نسل به سگی که سال‌ها روی رفتار آن کار شده و تبدیل به ژنتیک شده است، برسانید.
دوم اینکه معمولا افرادی که به مشخصات ظاهری توجه می‌کنند افرادی هستند که در ابتدا رفتار را مدنظر قرار می‌دهند و پس از تثبیت رفتار به ظاهر می‌پردازند و این روندی است که در کشورهای غربی به غایت دیده می‌شود؛ پس اگر قرار شد سگی را خریداری کنید باید بیشترین هزینه را برای رفتار بپردازید تا ظاهر.
این بدان معنی نیست که سگی که رفتار خوبی دارد ظاهر خوبی نخواهد داشت. بلکه باید نگاه صفر یا 100 را کنار گذاشت و سگی را که حداقل‌های رفتاری و نسبت مشخصی از استاندارد یک گونه را دارد، انتخاب کرد.
مجموعه بیبرو می‌تواند مشاوره‌ای متناسب با توقع شما را در اختیارتان قرار دهد.
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/bibroclub/
تلفن تماس: ۰۹۳۶۲۶۱۵۱۷۱
آکادمی تربیت و پرورش سگ بیبرو آکادمی تربیت و پرورش سگ بیبرو
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای