آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27864

توجه ویژه به کیفیت مواد اولیه مورد نیاز شرکت ملی شیمی کشاورز

شرکت ملی شیمی کشاورز به‌عنوان یک شرکت تولیدکننده نهاده‌های کشاورزی، ازقبیل سم، کود و بذر بعد از حدود 35 سال فعالیت در این عرضه، ارتباطات

توجه ویژه به کیفیت مواد اولیه مورد نیاز شرکت ملی شیمی کشاورز
شرکت ملی شیمی کشاورز به‌عنوان یک شرکت تولیدکننده نهاده‌های کشاورزی، از قبیل سم، کود و بذر بعد از حدود ۳۵ سال فعالیت در این عرصه، ارتباطات و تبادلات تجاری و بین‌المللی گسترده‌ای در حوزه کاری خود دارد.
اخبار سبز کشاورزی ؛ حسین کاظمی | این شرکت در کنار واردات مواد اولیه مورد نیاز، سوابق درخشانی نیز در امر صادرات محصولات تولیدی خود به دیگر کشورها دارد که نشان از کیفیت و مقبولیت محصولاتش دارد.
نرگس نجف‌پور، مدیر بازرگانی خارجی ملی شیمی کشاورز، در حاشیه نمایشگاه جامع نهاده‌های کشاورزی به خبرنگار ما می‌گوید: این شرکت در حوزه تجارت خارجی، امور واردات و صادرات را با برخی شرکت‌های بین‌المللی انجام می‌دهد. بخش عمده واردات شرکت، خرید مواد اولیه برای تولید سم و کود است و از کشورهای تولیدکننده مواد اولیه با کیفیت، اقدام به خرید می‌کنیم. به طور مثال از شرکت‌های اروپایی، آسیایی و حتی آمریکایی نیز مواد اولیه را تهیه می‌کنیم و آنچه برای ما بسیار با اهمیت است، کیفیت این مواد اولیه است که توجه ویژه‌ای به آن وجود دارد.

صادرات به کشورهای تاجیکستان، آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، عراق

نجف‌پور در مورد صادرات نیز می‌گوید: چنانچه محدودیت داخلی برای صادرات وجود نداشته باشد، محصولات شرکت ملی شیمی کشاورز به کشورهای مختلفی صادر می‌شود.
وی توضیح داد: در دوره‌هایی که ممنوعیت برای صادرات سموم وجود نداشته، شرکت ملی شیمی کشاورز به کشورهایی مانند تاجیکستان، آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، عراق و دیگر کشورها صادرات داشته‌ و بعد از یک دوره محدودیت، مجددا مسیرهای صادراتی برقرار شده است.
مدیر بازرگانی خارجی ملی شیمی کشاورز همچنین گفت: حتی در دوره‌هایی که محدودیت‌هایی برای صادرات وجود داشت، موفق شدیم برخی محصولات که تماماً تولید خود شرکت بوده و مانعی برای صادرات آنها وجود نداشت را صادر کنیم و اکنون نیز که محدودیت‌های صادراتی کمتر شده، محصولات این شرکت مشتریان خود را دارد.
نجف‌پور توضیح داد: بعد از رفع دوره محدودیت صادرات برخی از بازارهای فعال از دست رفته و برخی شرکت‌های خارجی هنوز درمورد رفع محدودیت‌های صادراتی کشور ما اطلاع کافی ندارند، اما امیدواریم که به مرور، صادرات توسعه بیشتری پیدا کند.
وی گفت: در همین چند روز برگزاری نمایشگاه نیز بازدیدکنندگان مختلفی از کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان و دیگر کشورها با هدف خرید محصولات از شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه حضور داشته‌اند و رایزنی‌هایی با شرکت ملی شیمی کشاورز نیز انجام گرفته است و امیدواریم که بعد از نمایشگاه این گفت‌وگوها به ثمر بنشیند.

اهمیت خرید مواد اولیه باکیفیت

مدیر بازرگانی خارجی شرکت ملی شیمی کشاورز تاکید کرد: برای خرید مواد اولیه (تکنیکال) مورد نیاز، حداکثر توجه به کیفیت مواد اولیه است و برای حفظ و افزایش کیفیت محصولات تولیدی شرکت، مهم‌ترین مسئله مدنظر ما کیفیت و بالا بودن درجه خلوص مواد اولیه است. مواد اولیه‌ با کمترین ناخالصی خریداری می‌شود و پس از کنترل‌های کیفی، در خط تولید مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای