آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33841

نقش روابط عمومی در تقویت نظام ارتباطات یکپارچه کشاورزی

سومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تبریز برگزار می‌شود.

نقش روابط عمومی در تقویت نظام ارتباطات یکپارچه کشاورزی
سومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، سومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیران ارشد ستادی و کشوری و مدیران روابط عمومی سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه و معاونت‌های تخصصی وزارتخانه به مدت دو روز در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

هم‌افزایی در اجرای بهتر برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی

هدف از برگزاری این همایش ملی، تقویت نظام ارتباطات یکپارچه بخش کشاورزی و هم‌افزایی در جهت برنامه‌ریزی، استراتژی‌مداری و تصمیم‌سازی‌های سازنده برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است.
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی در مسیر تحقق استراتژی‌های ارتباطی و برنامه‌های راهبردی بخش کشاورزی برای امنیت غذایی گام‌های بزرگی برداشته و در تبیین دستاوردها و ایجاد آرامش اجتماعی در سال‌های متمادی برای حرکت به سوی امنیت غذایی پایدار موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به عناوین برتر متعدد در ارزیابی‌های دستگاه‌های دولتی خاصه به عنوان "برگزیده نخستین گردهمایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی" در آبان ماه سال گذشته با حضور رییس محترم جمهور اشاره کرد.
گفتنی است؛ روابط عمومی‌ها در ایجاد انگیزه برای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نقش مهمی دارد و روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی طی چند دهه فعالیت با بهره‌مندی از متخصصان زبده توانسته است با به‌کارگیری دانش و مهارت، شایستگی‌های فردی، مهارت‌های حرفه‌ای و دانش و تخصص ارتباطی در مسیر برنامه‌محوری و استراتژی‌مداری همواره حرکت و نقش موثری در اعتلای جایگاه روابط عمومی کشور و حرکت آن به سمت تخصص‌گرایی و هوشمندی ایفا کند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای